111.750km
Cand credeam ca nu mai am ce sa ii fac pentru a creste "puterea" resimtita, blob-ul break tocmai a facut inca un pas urias inainte. Pleaca de sub mine cu totul, accelereaza de parca ar fi avut frana putin trasa pana acum. Totul doar de la un simplu schimb de ulei de cutie si diff. Intra si mai usor in viteza desi un ulei nu are cum sa rezolve problemele de timonerie, m-am bucurat sa simt o schimbare si in acest sens.
Nu dati cu pietre, am pus rivanol norma GL5 (doar GL5). Am vrut sa vad daca se intampla ce am scris mai sus, pentru ca eram cam sceptic. Si nu am vrut sa dau dublu pe Amsoil existand sansa de a se schimba fix nimic. Probabil ca dupa ce se mai "clateste" cutia de ce a mai ramas in ea si diff-ul mai strange ce pilitura o mai fi ramas, o sa revin la amsoil.
Cum spuneam, avea ceva dubios rau, un
motul mineral 80w90 Motul 75w80. In cutie curat si fara prea multa pilitura dar mirosea rau de tot.
Dar la diff-ul spate avea ceva pilitura stransa pe buson in strat destul de gros si cu firicele de metal vizibile, nu doar māl. Iar culoarea uleiului era putin tulbure fata de ce a curs din cutie.
Operatiunea a fost facuta la WIM caruia ii multumesc mult pentru disponibilitate, scule si garnitura la care eu nu ma gandisem. Voi reveni si pentru alte lucrari. Mi-a placut aerul relaxat, de pasionati si fara presiune pe timp. Ba chiar Dan a insistat sa mai scoatem din uleiul din cutie pentru ca 4l au fost prea multi desi am asteptat o gramada sa se scurga tot din cutie. Am mai scos ulterior ~350ml
Bafta in continuare!