Salutare tuturor. Doresc sa va prezint noua noastră piticuță.
Este vorba de un Subaru Justy din 2009, motor de Daihatsu/Toyota (1KR-FE) de 998cc, 69cp și 94Nm, in trei pistoane, cu distribuție pe lanț.
Sincer, nu știu dacă e locul potrivit pentru o astfel de mașina care cu toții știm ca nu e un Subaru adevărat...ioc AWD și ioc Boxer, dar cele doua mari embleme din fata și spate spun ca e un Subaru wannabe (mai sunt trei embleme mai mici pe volan, cheie și manual) . Mașinuța aceasta e o copie după Daihatsu Sirion, acest lucru fiind posibil din cauza legăturilor dintre Subaru și Toyota, care deține și Daihatsu (a mai fost vândută și sub alte mărci).
Părerea mea e ca e de admirat și ca exista și astfel de mașini. Subaru a ales sa vândă doar motorul de 1l, doar tracțiune fata (Daihatsu are și varianta 4WD), pentru a putea avea o mașina foarte economică și care poluează puțin, cu scopul de a reduce media modelelor Subaru. Deci eu as zice ca din cauza ca exista astfel de mașinuțe, ne putem bucura mai mult de modele de Subaru adevărate.
Mașina a fost adusă de cineva din Austria și eu urmează sa ii scot numere roșii și apoi sa o înscriu.
Nu am văzut sa aibă rugina și nici nu am auzit, cât am condus-o prin parcare, sa bată sau troncane ceva.
Probleme de rezolvat ar fi următoarele:
- înlocuire sau reparare parbriz, care in urma unei tăieri de iarba a fost ciocănit
-înlocuirea anvelopelor
-înlocuirea ștergătoarelor
-umplere cu freon și verificare sistem AC
-filtre și ulei, poate și bujii.
Sa nu cumva sa credeți ca as renunța la Forester, Justy e doar mașina care o sa îmi acorde timp pentru a rezolva, așa cum îmi place, problemele la Forester, și care normal, va avea consum cel puțin pe jumătate.
Sper sa rezolv cât mai repede cu înscrierea, sa treacă de RAR și sa fie totul ok
Drumuri bune tuturor și sa auzim de bine.