Buna ziua,
stimati posesori de Forester,
va salut cu deosebit respect,eu,,,tanar "posesor de Padureata,din Decembrie 2020,inmatriculat in Ianuarie 2021,toate bune si frumoase pana luna August,cand sa aprins in bord martorul de la filtrul de particule,l-am,,stins"pe plan local,dupa aproape 1 km a aparut iar,am fost si la Subaru Cluj Napoca,l-au atins si ei,am mers in proba,a aparut iar dupa 1 km am revenit la ei,si mi-au facut ceva regenerare filtru de aproape 45 min,am fost trimis in proba iar,dus intors pana la autostrada,nu a mai aparut martorul in bord,si am plecat fericit cu recomandarea ,ca daca mai apare intr-o luna sa sun la ei,dar,,sa nu mai revin la ei daca nu fac ambreiajul",dupa 800 km,martorul a aparut iar,am sunat la ei,mi-au spus sa merg iar daca am schimbat ambreiajul,ca asa cu el nu merge nimeni in proba cu el(intre timp,a inceput sa aghete,sa patineze,sa nu mai intre in viteza 1,numai daca rupeam podul pedalier.
Am hotarat sa schimb ambreiajul,kit complect ca si pe masina,Sachs,volanta nu ca cica ,,mai mere"la montaj am gasit furtunul de la intercooler crepat,aproximativ 5 cm,l-am schimbat si acela,am fost iar pe plan local de au sters martorul din bord,dar acum la apasare ambreiaj si accelerare bate ca o tocatoare,ce sa fie oare ?volanta ?la inceput a batut mai tare,acum parca mai trece din bataie la subaru inca nu am ajuns pt ca au fost,,prune la noi"si am folosit Padureata in livada,de aici si poza de la profil.Astept raspuns.Multumesc.