Acum sa revenim la lucruri mai lumesti
Dat fiind ca am vazut ce s-a intamplat la Pfaizzzer cu rugina la oalele spate si la indemnul lui Muttley am decis sa demontez capitonajele in regim de urgenta si pentru putinele momente in viata am avut noroc...tabla impecabila
Este clar ca o sa fac o terosonare, ceruire, vraja, etc ca sa ramana asa dar asta se va intampla pe luna viitoare.
De cand am luat masina asta tot m-a bantuit dorinta de a avea o masina de familie perfecta...stiu, perfect e un termen relativ dar eu mi-am conturat o definitie a perfectiunii pentru Bugeye si anume sa am un tren de rulare intr-o stare cat mai buna - checked (urmeaza si aici upgrade-uri datorita lui Muttley), sistemul de franare sa fie cat mai eficient - checked si EJ205-ul sa ajunga la limita maxima de putere si sa pastrez sau cel putin sa incerc sa pastrez fiabilitatea.
Astfel, scopul este undeva pe la 280hp...momentan dupa decat, downpipe si soft am ajuns la 255hp masurati....dar ieri a fost o zi in care am facut progrese mari:
- am reusit sa montez up pipe-ul de STI 2007 si dupa ceva munca din partea baietilor de la Pilot am mutat si EGT-ul pe up pipe-ul acesta. Cu ocazia asta am constatat ca up pipe-ul de STI are diametrul mai mare cu circa 3mm decat cel de WRX - poze atasate;
- am modificat downpipe-ul la modul ca am facut flansa la laser si acum este deschisa in dreptul westgate-ului si am obtinut dupa multa munca din partea baietilor un downpipe bellmouth de care sunt tare mandru
- cu ocazia asta am si imbracat downpipe-ul in protectie termica si parca se simte un pic de diferenta. Dupa 20-25 de minute cu masina pornita aveam diferenta de 20 de grade intre aerul din admisie si exterior.
Totusi, cireasa de pe tort consta intr-o galerie 4-1 Borla nou nouta tot de la Pilot care momentan este acasa si asteapta garniturile cat si inca o rola de banda termica. Astazi sau maine o sa ma ocup si de curatarea si montajului intercooler-ului de Sti.
Astfel, in functie de cum sosesc garniturile sper ca in circa 10 zile sa fie totul pe masina si sa fac un update de soft care sper sa ma duca spre valoarea targetata
Ce se simte momentan? Pai clar face spool mai repede...parca se simte mai usoara masina. Tind sa cred ca raspunsul la acceleratie e mai bun dar momentan nu trec de 3500rpm....nu as vrea sa generez probleme in lipsa update-ului de soft.
Oricum, de astazi o sa merg cu Lupo pana termin de montat tot.
Atasate si o serie de poze nu neaparat intr-o ordine logica. Sper sa va placa