Sa revin cu update si am nevoie si de parerile voastre...
M-am apucat sa schimb intercooler-ul cu cel de STI si cu ocazia asta si bieleta anti cuplu cu una grupa N. Problema mare vine de la acea rampa Agency Power...dupa ce m-am chinuit cateva ore sa tai cotul din silicon la cota corecta tot nu se aseza corect ic-ul si dupa n calcule si permutari am mutat conductele (imbracate in prealabil in banda termica ceramica) deasupra turbinei, am pus totul la loc si am dat o tura. Masina merge extraordinar dar...a iesit o cantitate deloc neglijabila de fum de sub capota. Deschizand pare sa fumege pe undeva pe la turbo...acum o fi si panica mea cu conductele alea dar cert e ca mi-a taiat cheful. Acum intrebarile sunt:
- credeti ca banda aia termica de pe downpipe poate sa fumege si a treia zi?
-
oare o sa ma transform in Ghost Rider cu conductele alea pe acolo ? (pe partea cealalta daca le pun asa cum erau nu mai merge IC-ul de sti);
- am o usoara pierdere de ulei de la capacul drept (cand zic usoara e doar murdar, nu curge si e asa de cand am luat masina)...o fumega de pe acolo?
Fumul era alb si nu parea sa miroasa a ulei, apa la temperatura corecta, temperatura in admisie joasa (30-32 de grade), nivelul uleiului corect, antigelul la locul lui.
Intercooler-ul de sti 2007 nu se pupa direct pe td04 cu cotul lui de origine
Maine as fi tentat sa o iau de la capat, sa incerc sa imbrac altfel conductele in banda termica si sa le bag pe sub intercooler pe cealalta parte a suportului de deasupra turbo-ului. Voi ce parere aveti?
Mai jos si pozele: