Post 2
Am profitat de vremea buna si am alocat un pic de timp sa fac niste masuratori ca sa fiu sigur ca merg in directia corecta. Astfel, am luat barele stabilizatoare ramase de la Sti-ul Hawk al unui prieten si le-am pus pe langa cele de la wagon pentru a compara diferentele.
Au rezultat urmatoarele:
Fata
- bara stabilizatoare de sedan Sti e de 20mm, la fel ca cea de Wagon;
- bara este mai lunga cu circa 1cm in fiecare parte;
- unghiul de prindere al bielelor antiruliu este complet diferit. Cred ca merg puse si cele de wagon cu suruburile montate in Z dar o sa imi iau bieletele de sedan;
- este clar ca bara de sedan trebuie cuplata cu basculele din aluminiu pe care le-am luat deja;
- clemele de prindere pentru bucsile barei sunt la fel la wagon si la sedan;
Spate (aici e distractia):
- bara de sedan este mai lunga la o masuratoare empirica cu circa 7cm (3,5cm pe parte);
- montajul acesteia pe bratele de wagon cred ca va pune stres mare pe bieletele antiruliu;
- bridele de prindere nu se potrivesc;
- suportii de pe caroserie de asemenea nu se potrivesc;
Si asa arata spatele la sedan:
Si diferentele de lungime:
Wagon:
Sedan:
Concluziile ar fi:
Fata
- bara de sedan merge montata in combinatie cu bratele de sedan si cu bieletele antiruliu de sedan;
- nu sunt necesare alte modificari, adaptari, etc.
Spate:
- bara de sedan cu bratele de wagon nu pare sa fie deloc o combinatie buna;
- oricum trebuie suporti caroserie si bridele care imbraca bucsile;
Intrebari/dileme:
Fata
- nu am;
Spate:
- as face si aici conversia la bratele de sedan:
http://www.jdm-import.com/jdm-shop/suspension-parts/subaru-impreza-wrx-sti-gdb-rear-lower-arms/ dar imi e teama ca imi vor freca gumele in aripi. Bratele de sedan sunt mai lungi/late cu 10mm pe parte deci 20mm pe punte;
- oare daca iau bratele de sedan, in afara de bieletele antiruliu mai trebuie altceva?