Hmm.. cred ca am dat-o in bara cu filtrul sau poate am alte probleme.
Aseara am vrut sa repet un 0-100 cronometrat si mi-e si rusine sa dau numerele. Nu doar ca nu am reusit sa ma apropii de timpul scos inainte cu masina stock, dar cred ca ma facea si un aspirat. In mers masina parca trage, turbina se incarca, dar la plecarile puternice, cand dau a 2-a cade turatia si parca sta o secunda si apoi incepe iar sa accelereze incet, apoi parca se desfunda putin pe la 5500 si inca o data pe la 6500. Sa fie heat soak? sa fie turbina? sa fie valva de recirculare imbacsita? sa fie admisia si senzorul MAF murdare? sa fie injectoarele? sa fie mai grav?
Dupa ce am pus evacuarea masina tragea super bine comparativ cu stock si asta s-a vazut si pe Transalpina, dar recent si coincidenta sau nu de cand am pus filtrul de aer, parca nu mai are viata in trafic si temperatura in admisie ajunge in Bucuresti si la 60-70 grade. Temperatura apei e neschimbata si in limitele normale.
Speram ca dupa modificari sa rad un 0.4-0.6 din timpul de accelerare 0-100 si nu sa adaug 3 secunde.
Pareri? Poate discutam si astazi la intalnire si va dau o tura pe cei care vor sa vada despre ce vorbesc.
PS: am observat ca mi-a crescut si consumul destul de mult (cu 2-3 litri) dar recunosc ca am mers si eu parca mai tare si poate si traficul a fost de vina.