Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #340 on: December 05, 2012, 15:59:56 PM »
Am cauciucurile de iarna ajunse la a 2-a purtare abia. Nu cred ca au mai mult de 3000km. Se se fi ovalizat chiar asa repede? Ma duc oricum sa verific si jantele ca cine stie...

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #341 on: December 05, 2012, 17:04:12 PM »
eu aveam anvelope noi pe outback (nokian wrg2) si imi tremura volanul la peste 100 km/h... m-am dus la o alta vulcanizare si i-am pus sa le dea jos si sa le puna pe masina de echilibrat... surpriza... erau dezechilibrate rau... asa ca le-am echilibrat din nou si nu a mai zis nici pas pana la 210...
aveam jenti mici de tot (pe 16) si balonul era mare rau (215/60/16) ... de duba  ;D

asadar, Mihai, verifica rotile la o vulcanizare buna si dupa aia mergi la Sirius daca e cazul.


ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #342 on: December 05, 2012, 17:12:05 PM »
Check!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #343 on: December 08, 2012, 22:00:42 PM »
Am spalat masina si am dus-o la o tura. In vreo 2 randuri am atins 120-130 si nu mai face ca atunci. Vibreaza foarte foarte putin. Aproape ca nici nu se simte. Probabil ca se ovalizase cauciucul fiindca a stat mai mult timp masina nemiscata sau poate am prins o denivelare/groapa ceva si a tot sarit o roata...

Si cred ca trebuie sa schimb bujiile :) La una din accelerari catre 100+ mi s-a aprins check engine si era un misfire cylinder 1. Inca o data ma bucur ca am VScreen-ul montat si am rezolvat problema in cateva secunde. Am sters eroarea si am plecat. Nu a mai aparut. 2 ani presupun ca este destul pentru bujii avand in vedere ca nu plec de pe loc nicioadata imediat ce am pornit motorul si atunci se cam afuma.

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #344 on: December 08, 2012, 22:19:33 PM »
asta e ce am eu poate te ajuta cu ceva ;)
buji  NGK PFR7B
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #345 on: December 12, 2012, 14:55:07 PM »
Rampa, curba, zapada de 15cm... SUBARU! Nu a patinat nici o secunda. Parca ar fi fost curat pe jos :)





Scuzati calitatea.. sunt facute cu telefonul.

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #346 on: December 12, 2012, 16:23:08 PM »
Si ce te lauzi?Parca noi nu stim.... ;)

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #347 on: December 12, 2012, 16:32:21 PM »
Pai mai sunt pe forum cativa care ar vrea Subaru dar inca nu sunt convinsi. Poate dau si de mesajul de mai sus si se conving :)

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #348 on: December 12, 2012, 19:28:28 PM »
Si ce te lauzi?Parca noi nu stim.... ;)

eu nu am :'( :'( :'(
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #349 on: December 12, 2012, 21:47:04 PM »
vreau filmele.. o sa ii scriu luii dan cu gugle translae in france :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #350 on: December 13, 2012, 10:51:22 AM »

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #351 on: December 13, 2012, 11:26:41 AM »
frumos de tot!  ce tare se aude evacuarea! da' se aude bine bine
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

KET

  • 3920
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #352 on: December 13, 2012, 11:43:53 AM »
Da, frumos! Sunt invidios! >:(

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #353 on: December 13, 2012, 12:23:40 PM »
GROAAAHHH se aude genial !!! :o
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #354 on: December 13, 2012, 22:17:17 PM »
frumos de tot!  ce tare se aude evacuarea! da' se aude bine bine
Evacuarea e aude de la mine....eram in spate si mergeam incet  ;D ;D ;D

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #355 on: December 14, 2012, 01:41:22 AM »
:)) aprob, eram cu el!
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

naiman

  • 307
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #356 on: December 14, 2012, 11:32:25 AM »
Frumossss
bestial sunetul si mai asteptam si alte filmulete din afara masinii :D

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #357 on: January 09, 2013, 22:00:01 PM »
Pregatesc putin masina pentru intalnirea de 3 ani. Am schimbat filtrul de aer gandindu-ma ca din Iunie anul trecut si pana acum trebuie sa fie varza, dar surpriza, era foarte foarte putin prafuit si cand m-am uitat in caietul cu modificari si revizii pe care il tin, am observat ca de atunci si pana acum am facut decat 3500km :D De... nu am iesit din Bucuresti. E bine ca masina mea vede revizii dese. Probabil de asta merge si asa bine la capitolul motor si transmisie. Si pentru 40 lei nu avea rost sa ma zgarcesc.

Am si garniturile pentru galeria de admisie (65 lei 2 bucati originale Subaru desi initial aveam alte fantezii in cap cu distantiere, dar am renuntat), asa ca urati-mi noroc la montajul kitului de injectie. Am citit pe net putin si oamenii nu prea laudau compania Agency Power, dar se pare ca aceia care ziceau de rau nici macar nu incercasera produsele lor, in timp ce aceia care au montat asa ceva spuneau ca nu sunt probleme la montaj, calitatea e buna si sunt multumiti. Singura problema este ca distribuitorul de benzina se poate monta doar sub intercooler si in pachet nu am vazut suruburi, deci presupun si sper ca se va folosi ceva de pe masina. Inca nu stiu la cine sau ce service sa apelez dar ma gandesc pana la sfarsitul saptamanii. Avand in vedere ca se dau jos destul de multe de la motor si ca se lucreaza cu benzina, nu as vrea sa fac BOOM si mi-ar placea sa apelez la cineva care stie ce face.


Si daca tot dau jos galeria de admisie o sa curat si clapeta, si interiorul galeriei si schimb si bujiile. Mi-am luat Denso Double Platinum desi initial eram fixat pe NGK sau Denso Iridium. Dupa ce am mai fost sfatuit si am citit pataniile multora cu NGK Iridium am zis ca mai bine aleg ruta mai sigura. Nu am gasit Bosch ca le incercam si pe acelea, dar de data asta merg pe Denso ca nu degeaba au fost parteneri oficiali pentru Subaru WRC atatia ani la rand. Ca specificatii de heat range sunt stock.

Revin cu impresii dupa ce montez piesele.
« Last Edit: January 09, 2013, 22:02:05 PM by MihaiFlorescu »

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #358 on: January 11, 2013, 18:17:14 PM »
sunt curios daca o sa vezi vreo diferenta cu kitul de injectie..  :D bafta la montat !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #359 on: January 17, 2013, 13:40:25 PM »
De la 9:30 pana acum s-a dat jos de pe masina galeria cu tot ce a mai fost nevoie pentru montaj.

Prima surpriza: am TGV desi intelesesem ca STi-urile si WRX-urile EU nu au asa ceva. Drept urmare nu am garniturile pt ca le-am luat pe cele pentru prindere direct pe bloc, nu pe cele cu prindere de TGV. O sa le folosesc pe cele vechi si sper ca lucrurile vor merge bine la montaj. Estimarea de 3 ore ca durata de lucru se aplica la STi unde galeria iese repede cu tot cu injectoare. Avand TGV, injectoarele nu sunt prinse de galerie la WRX si e mai mult de munca. Ah si pompa de servodirectie impreuna cu rezervorul nu au trebuit inlaturate asa cum scrie in cartea tehnica. Over and sad.
« Last Edit: January 17, 2013, 19:49:39 PM by MihaiFlorescu »