Am luat masina din service. Trage foarte bine.
Nu stiu daca e de la rampe sau bujii sau faptul ca a stat cu bornele de la baterie scoase. Nu curge nimic si totul pare in regula. Parca nu mai sta sa se balbaie pe la 1500 rpm ci urca direct in ture daca duc pedala la podea. Cam asta e senzatia generala, ca urca direct la apasarea acceleratiei fara sa stea pe ganduri si recupereaza imediat la schimbarea vitezelor. Am o saptamana de mers cu ea pana la Sibiu si o sa o tot testez.
Ramane sa adaug antigel (daca are cineva 1l de antigel subaru OEM ca sa nu mai astept pana luni dati un semn), sa spal motorul intr-o dimineata cand e rece pentru ca e foarte murdar si sa identific de unde vine zgomnotul de motor diesel in interiorul masinii. Motorul merge rotund, nu bate nimic, dar in interior se aude din bord un sunet ca de motor diesel. Este si intuneric si ploua, deci nu am putut sta prea mult, dar la prima vedere nu am vazut suruburi sau unelte uitate pe acolo. Stiu ca ieri au mai cazut niste piulite si e posibil sa fie pe undeva prin scut sau prinse intre piese metalice si de acolo sa fie problema. Alta varianta ar fi chiar injectoarele care sunt acum vizibile cu ochiul liber. Inainte erau mascate de niste scuturi metalice. Daca ma apropii de ele se aude cu lucreaza. Nu inteleg de ce afara nu se aude nimic si in interior se aude tare.
Cu service-ul Autotehnica/Service Univers/Paul Andronic lucrurile stau asa: Respect pentru familia Andronic si pentru zecile de cupe pe care le aveau expuse, felicitari pentru business-ul pe care il conduc. In total am scos din portofel 680 lei. Rrecunoscand ca masina a stat o zi in plus la ei din vina lor, mi-a mai trecut din suparare. De masina mea s-a ocupat astazi alt mecanic mult mai priceput, care stia ce face si care nu statea sa se uite, sa se gandeasca asa cum facea celalalt. Au recunoscut ca ei sunt mai priceputi la Mitsubishi decat la Subaru, desi au pregatit cateva STi-uri pentru raliu. Si-au mai spalat pacatele fiind corecti si apreciez mult faptul ca si-au recunoscut vina. Am garantie 3 luni la manopera si mi-au spus sa verific constant furtunele si tot ce a mai fost dat jos de pe masina in timpul operatiunii, sa trec pe la ei daca sunt probleme oricand. Au scos masina la teste si ei de cateva ori si au forjat-o, totul ramanand etans. Daca se ocupa de masina baiatul de astazi de la inceput, probabil ca ieri seara era gata. El a preluat masina la jumatatea zilei si a rezolvat problema pana la 6.