Gata operatiunea cea mai grea la o revizie (bine, cred ca si schimbatul ambreiajului e pe acolo ca si complexitate).
Am fost la Andrei de la RUX Service in complexul in care e Serban Mobilier. Foarte frumos s-a lucrat la masina curat, cu grija, meticulos, fara chestii de genul nu stiu cum se face sau asta ce naiba e. Cu mare grija ca totul sa fie aliniat, curat, suflat cu aer si asa mai departe, verificat de 2 ori ca totul e in regula. O sa devin client fidel. Si la pret au fost baieti buni avand in vedere ca am stat acolo toata ziua, dar mi-a facut placere.
Acum despre role si distributie ca pe Serban il manca rau. Din 5 in 5 minute tot venea sa vada daca e gata si sa ma intrebe daca simt diferenta de la role.
Si lucrurile stau cam asa:
- mers normal si ralanti nici o diferenta
- sub 3000 nici o diferenta
- peste 3000 se intampla o treaba misto, e o senzatie ciudata, turatia creste in acelasi ritm ca inainte, dar parga acceleratia ma baga in scaun. Am iar acea senzatie ca la inceput cand nu stiam cum e cu acceleratia la podea. Masina se simte ca se pune in miscare bine de tot. Motorul merge la fel ca inainte, dar modul in care se deplaseaza masina este altul. Nu am apucat sa ii dau decat 2 accelerari pana in 120 dar m-am convins ca este o diferenta simtitoare. Nu e ceva extraordinar, sa zici WOW, dar se simte bine schimbarea. Masina se lasa pe spate si ma tin de volan. O sa fac cand am timp si spatiu si o masuratoare 0-100 sa vad daca s-a schimbat ceva fata de acel 6.6 de la incepturi
Legat de distributie in general imi place ca in frana de motor nu mai da asa in nas si parca e mai rafinata masina la turatii joase, nu se balbaie. Am un mic scartait asa pana se aseaza bine curelele si evident miros de adidasi de la cureaua Gates, dar sper sa fie cum zice Victor, sa ma tina 100k