Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #460 on: May 15, 2013, 17:11:08 PM »
Nu ai dat foarte mult 1700.
Vrei sa le montezi la SMT?

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #461 on: May 15, 2013, 17:21:08 PM »
 :o  vrei sa dubleze valoarea masinii?  :D
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #462 on: May 15, 2013, 17:33:38 PM »
bun pret ! sa o folosesti sanatos si sa nu ai probleme ! ce marca e pompa de apa ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #463 on: May 15, 2013, 17:40:31 PM »
Daca se duce la Autokino este ok pretul daca se duce la SMT este nasoala treaba

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #464 on: May 15, 2013, 17:41:28 PM »
Tot GMB. Sper sa fie OK. Sunt curios daca pe ce ai lut tu scrie subaru. Ca asa si la mine ziceau oem, dar producatorul e gba.
« Last Edit: May 16, 2013, 14:16:20 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #465 on: May 16, 2013, 14:28:16 PM »
S-a montat distributia. Mai trebuie inchis si pus ulei si antigel. Cureaua si intinzatorul arata bine si nu aveau semne de uzura neuniforme. In schimb rolele cam toate aveau joc si una era zgomotoasa rau rau de parca era uscata in interior. Cred ca de acolo se auzea si zgomotul de care va ziceam la rece. Deci faza cu schimbi doar cureaua cum am mai auzit ar fi fost cea mai proasta combinatie intrucat cureaua e piesa cu starea cea mai buna.

Rolele vechi sunt KOYO. Sa stiu sa nu iau..

Intinzatorul si o rola foarte foarte mica sunt NTN si am inlocuit tot cu NTN.

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #466 on: May 16, 2013, 14:30:37 PM »
koyo e original la fel si ntn deci .. e foarte posibil sa fi fost OEM! felicitari si sa te tina 1000000 km
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #467 on: May 16, 2013, 20:35:03 PM »








Gata operatiunea cea mai grea la o revizie (bine, cred ca si schimbatul ambreiajului e pe acolo ca si complexitate).
Am fost la Andrei de la RUX Service in complexul in care e Serban Mobilier. Foarte frumos s-a lucrat la masina curat, cu grija, meticulos, fara chestii de genul nu stiu cum se face sau asta ce naiba e. Cu mare grija ca totul sa fie aliniat, curat, suflat cu aer si asa mai departe, verificat de 2 ori ca totul e in regula. O sa devin client fidel. Si la pret au fost baieti buni avand in vedere ca am stat acolo toata ziua, dar mi-a facut placere.

Acum despre role si distributie ca pe Serban il manca rau. Din 5 in 5 minute tot venea sa vada daca e gata si sa ma intrebe daca simt diferenta de la role.
Si lucrurile stau cam asa:
- mers normal si ralanti nici o diferenta
- sub 3000 nici o diferenta
- peste 3000 se intampla o treaba misto, e o senzatie ciudata, turatia creste in acelasi ritm ca inainte, dar parga acceleratia ma baga in scaun. Am iar acea senzatie ca la inceput cand nu stiam cum e cu acceleratia la podea. Masina se simte ca se pune in miscare bine de tot. Motorul merge la fel ca inainte, dar modul in care se deplaseaza masina este altul. Nu am apucat sa ii dau decat 2 accelerari pana in 120 dar m-am convins ca este o diferenta simtitoare. Nu e ceva extraordinar, sa zici WOW, dar se simte bine schimbarea. Masina se lasa pe spate si ma tin de volan. O sa fac cand am timp si spatiu si o masuratoare 0-100 sa vad daca s-a schimbat ceva fata de acel 6.6 de la incepturi

Legat de distributie in general imi place ca in frana de motor nu mai da asa in nas si parca e mai rafinata masina la turatii joase, nu se balbaie. Am un mic scartait asa pana se aseaza bine curelele si evident miros de adidasi de la cureaua Gates, dar sper sa fie cum zice Victor, sa ma tina 100k
« Last Edit: May 16, 2013, 20:41:37 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #468 on: May 20, 2013, 10:15:35 AM »
Am mai strans putin curelele de accesorii fiindca fluierau putin, am strans si un furtun de la radiator pe unde scapau aburi si acum totul e perfect la capitolul distributie.

Ieri am montat si capacul de la hayon pe care l-am izolat cu STP BTP Gold de 10mm. Aveam aceasta izolatie prin casa dar nu am apucat sa o folosesc. Se lipeste foarte misto si imediat am simtit ca s-au mai linistit putin lucrurile in ceea ce priveste zgomotul dat de finala, dar raman vibratiile si sunetele joase date de partea centrala a evacuarii, de care cred ca nu scap decat prin a izola toata podeaua masinii... fapt care ma duce la urmatorul gand...

Ma gandeam sa dau evacuarea si sa o pun la loc pe cea originala... In acelasi timp stiu ca am dat pe ea 3600 lei si pe foamea asta nu stiu cine o sa imi dea un pret apropiat. O am pe masina de un an si jumate si cred ca in jur de 7000km. Nu o pun la vanzare in sectiunea comercial, dar daca stiti pe cineva interesat dispus sa ofere o suma onesta, sa imi ziceti. Cred ca mai am si cutia originala pe acasa. Nu ma deranjati va rog pentru oferte de genul 15 milioane sau 2000 RON pentru ca nu o sa raspund. Cat despre cum se aude si asa mai departe, nu are rost sa zic nimic. Cei care au auzit masina au spus ca e printre cele mai frumoase sunete de Subaru pe care il scoate o evacuare. Sau il citez pe Dragos cand am fost pe Transalpina "Man, asa ar trebui sa se auda toate masinile Subaru" :D
« Last Edit: May 20, 2013, 10:27:31 AM by MihaiFlorescu »

KET

  • 3920
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #469 on: May 20, 2013, 10:49:59 AM »
Sunt de acord cu Dragos.
Cred ca cel mai bine ar fi sa mergi pe varianta cu izolarea podelei masinii, si ai parte si de relaxare inauntru si se si aude masina intr-un mare fel.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #470 on: July 05, 2013, 11:43:19 AM »
Am facut ITP-ul astazi si cu ocazia asta am trecut si la becuri normale. O sa scot instalatia de xenon cand am rabdare si timp. Daca o vrea cineva, dati de veste.

sco

  • 736
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #471 on: July 05, 2013, 12:04:37 PM »
De ce renunti la xenoane?

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #472 on: July 05, 2013, 12:54:08 PM »
Pentru ca ii deranjeaza pe ceilalti si mereu fac cate o duda cu stins/aprins. Ideea e ca trebuie sa schimbi ambele becuri daca se arde unul si trebuie sa fie aceeasi marca si temperatura si uzura. Eu nu stiam asta si am tot schimbat becuri ba pe o parte, ba pe cealalta si tot se stingeau si aprindeau cand aveau chef. Si un bec nu e tocmai ieftin la 150-170 lei bucata.

In plus, politia e pusa acum puternic pe ridicat taloane, asa ca stau eu mai linistit. Pe clauedit l-au oprit desi avea faruri cu lupe, dar pe mine...


Pe ploaie nu se vede nimic cu xenonul si pentru iarna sper sa fac ceva de genul asta (pentru atunci cand am nevoie si nu vin masini din sens opus):





Multumesc Victor pentru ajutor azi! ;)
« Last Edit: July 05, 2013, 12:56:19 PM by MihaiFlorescu »

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #473 on: July 05, 2013, 13:44:22 PM »
Cu placere man , oricand !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #474 on: July 18, 2013, 13:39:02 PM »
http://www.ebay.co.uk/itm/Camshaft-Cam-Position-Sensor-Front-Subaru-19214-/400522133987?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d40fac1e3

Sa il cumpar direct sau sa incerc mai intai sa curat senzorul actual? Si daca e de curatat, cu ce sa il curat? Problema am mai zis care este, P0340 - Camshaft Position Sensor A bank 1. Parca asa era descrierea. Apare doar cand accelerez violent intreapata 1 in momentul in care ajung pe la 7000 RPM.

Am verificat mufa si este prinsa bine, deci nu e vorba sa fie slabit sau ceva de genul asta.

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #475 on: July 18, 2013, 17:43:30 PM »
Nu prea ai ce sa cureti.Asta e ceva magnetic daca nu ma inseala memoria.Incearca sa faci rost de unul de pe la cineva care a mai maruntit motoare si fa o proba intai.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #476 on: July 18, 2013, 18:02:43 PM »
M-am gandit ca nu am de la cine dar acum ca zici de maruntit motoare mi-am adus aminte de malakay :D care are motorul vechi ej205. Era crapat pe partea mecanica nu pe partea de senzori, deci merita o incercare.

Merci de idei ;)

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #477 on: July 18, 2013, 18:07:57 PM »
stiu ca exista un spray de contacte, ai putea incerca si asa ceva...
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #478 on: July 19, 2013, 00:03:24 AM »
de acord cu celalalt
inceacra prima data cu alt sensor de la cineva sa nu dai bani de pomana pe unul nou.
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #479 on: July 20, 2013, 15:01:24 PM »
Am dat instalatia de xenon jos. Sunt suficiente farurile cu becuri normale si in proiectoarele de ceata inca mai am xenon, deci in aproape imposibila situatia de a ajunge pe un drum pustiu noaptea cu masina asta, o sa am si lumini in plus daca e nevoie. Pe drumurile publice e ok. Poate un polish la faruri si gata.

Revenind la senzor, m-am chinuit putin pana mi-am facut loc, am scos bateria dar tot nu aveam loc si m-am chinuit cu tot felul de prelungitoare pana cand am vazut ca gatul prin care se pune ulei de motor are un suport cu 2 suruburi si exact acela ma incurca. A fost suficient sa desfac doar unul si sa mut suportul ca sa imi fac loc.

Avand in vedere ca senzorul arata cum arata (poze mai jos), credeti ca are rost sa ma chinui sa pun strang iar suruburi, tava si bateria la loc sau comanda direct? L-am curatat cu WD40, dar e corodat la margini. Partea care "citeste" pare OK in schimb. Mufa era curata si nu pare sa fie fire intrerupte nicaieri.









« Last Edit: July 22, 2013, 00:57:31 AM by MihaiFlorescu »