Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #500 on: July 30, 2013, 22:07:11 PM »
lol, sper sa nu fie cazul miez
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #501 on: July 31, 2013, 10:00:52 AM »
Stii ce faci cu banii de la nunta  ;D

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #502 on: July 31, 2013, 10:16:27 AM »
Sa nu fie lipsa ulei sau poate a stat masina nemiscata cateva zile.Si la mine la Forester a facut asa dupa ce a stat nemiscata 4 zile in soare.A rapait 3 secunde de am zis ca sare o gorila p acolo.Andrei(rux auto) a zis ca e normal.Adica la ce sa ma astept dupa 4 zile de stat in soare nepornita?

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #503 on: July 31, 2013, 10:51:21 AM »
Uleiul e la maxim, e curat ca atunci cand l-am pus in motor, adica acum ~800km. Mereu o las sa se incalzeasca, face asa si cand sta in soare si cand sta in parcarea subterana la 20+ grade.

O sa trec pe la Victor zilele astea sa profit de urechea lui sensibila :D
« Last Edit: July 31, 2013, 10:53:21 AM by MihaiFlorescu »

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #504 on: July 31, 2013, 12:31:05 PM »
vezi ca e cobitor

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #505 on: July 31, 2013, 12:36:09 PM »
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #506 on: August 01, 2013, 09:33:35 AM »
Ascultatorul a vorbit :D Un zgomot familiar. Ne luam la intrecere acum sa vedem al cui pica primul :D sau care duce mai mult.

In alta ordine de idei azi iar s-a aprins check engine cu aceeasi eroare de camshaft position sensor. E clar ca e busit senzorul si trebuie schimbat.

Ramane sa vad prin Septembrie ce e strict necesar la masina ca sa ii mai prelungim sederea in familie.

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #507 on: August 01, 2013, 09:51:49 AM »
hai bagati o tura
am un motor de STI si unul de WRX 4 sale  ;) both high millage...
sau RCM !!!

de obicei se duce pistonul 4 dar se poate si fie si altceva .... sa nu fie vreun tachet .....   
« Last Edit: August 01, 2013, 09:56:18 AM by impreza 01 »
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

KET

  • 3920
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #508 on: August 01, 2013, 09:58:46 AM »
Imi pare rau, Mihai.  :(
Vezi ce optiuni ai. Incearca sa te pregatesti...

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #509 on: August 01, 2013, 10:48:12 AM »
Sa nu ne panicam! Inca nu e vorba de schimbat motoare. E vorba de "piston slap" la cilindrul 2 care probabil a aparut ca urmare a numarului mare de km si probabil a intretinerii precare dinaintea mea cand se schimba la 15.000km uleiul si s-a folosit chiar un 0w-30 de la castrol asa cum spuneam in trecut.

Eu nu ma las pana nu ating 200k cu motorul asta ;D
« Last Edit: August 01, 2013, 10:50:10 AM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #510 on: August 01, 2013, 11:00:35 AM »
Just in case... Bubu (corsa rosie pentru cine nu cunoaste) te va astepta mereu in parcare  ;D

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #511 on: August 01, 2013, 11:01:02 AM »
nu ai treaba ... mai merge... :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #512 on: August 01, 2013, 13:05:37 PM »
Daca e la motor piston ar trebuii sa bata chiar is dupa ce se incalzeste....
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #513 on: August 01, 2013, 16:21:06 PM »
pai cam asta se intampla ... dar le trecem la categoria atotcunoscatori si zicem eehh e normal sa faca asa...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #514 on: August 01, 2013, 16:48:16 PM »
Cand e cald pelicula de ulei gros ajuta sa minimizeze miscarea pe verticala a pistonului. Se mai dilata si pistonul poate. Daca ajung sa fac un test de compresie, o sa incerc sa vad cat de serios e.

Pana atunci benzina si forja. Macar sa moara in glorie, pe stilul:

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #515 on: August 01, 2013, 17:38:45 PM »
New age nu sufera de piston slap.... Dar daca asa zic meseriasi .... De romania asa E...   :D
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #516 on: August 01, 2013, 18:33:14 PM »
 Nu am fost la nici un specialist. Doar am parerea personala si subiectiva a lui malakay si am comparat simptomele cu ce am gasit pe net, si se potrivesc la fix descrierile despre piston slap cu ce e la mine..
Ce altceva sa fie cu aceleasi simptome?

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #517 on: August 01, 2013, 19:09:22 PM »
poate e din soft ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #518 on: August 01, 2013, 20:00:55 PM »
Poate e de la insider...???

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #519 on: August 01, 2013, 20:44:09 PM »
http://www.justautorepair.com/whats-wrong-with-my-vehicle/engine/knocking-ticking

Piston Noise

Piston pin, piston, and connecting rod noise are hard to separate. A loose piston pin, for example, causes a sharp double knock usually heard when the engine is idling, or during sudden acceleration then deceleration of the engine. A piston pin that has been improperly fitted will emit a light ticking noise that is more noticeable with no load on the engine. Excessive piston-to-cylinder bore clearance will cause piston slap noise. The noise is similar to a metallic knock, as if the piston were "slapping" the cylinder wall during its stroke. As with most engine noise, understanding the cause of the noise will help you imagine what the noise sounds like. An indication of piston slap is a decrease in noise as the engine warms up. When the engine is cold, the piston to bore clearance is greater and piston slap will be louder.
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae