Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #520 on: August 01, 2013, 21:09:34 PM »
deja aici suna a copy - paste ....  :D  mai e unul la guvern la fel  :D  e ceva romanesc copiatul  :D
  improperly fitted de cine ? factory ?


oricum ami pare rau pt tine mihai daca este ceva nasol la motor si mergi la cineva care chiar stie !!!
« Last Edit: August 01, 2013, 21:13:35 PM by impreza 01 »
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #521 on: August 01, 2013, 21:50:07 PM »
Am mai citit pe nasioc, desi sunt multe prostii si pe acolo, dar cica daca e problema de fabrica sau motor reconstruit se simte repede, daca e vorba de motoare cu peste 100k mile atunci e din uzura si din faptul ca pistoanele stau culcate, chiar daca Subaru a luat niste masuri pentru ca pistoanele sa nu fie afectate, uzura ar fi preluata de ceva "piston rings" dar daca se tocesc si alea e normal sa apara piston slap.

Exista cazuri cand cica e normal sa se intample asta la motoarele reconstruite cu interne forjate sau motoare construite pt motorsport. Cica piesele forjate se dilata ceva mai mult decat cele turnate, probabil din cauza temperaturii mai mici la care au fost prelucrate.

Remediu cat de cat ar fi uleiul mai gros, ceea ce am deja.

Semnale ca e dus motorul ar fi direct observate in compresie si pierderea puterii. Poate ca de asta nici nu pornea motorul iarna din prima si auzeam un fasait? Poate nu aveam compresie dinainte si scapa aerul pe langa???

Ideea e ca daca e sa pice, nu o sa explodeze :D O sa se simta in scaderea puterii sau poate ceva beculete aprinse. Multi zic ca daca nu se aude tare si dispare cand se incalzeste se poate merge asa mult si bine pana crapa, si atunci cand crapa tot poate fi refacut motorul. Pana una alta masina trage bine chiar si pe caldura asta, asa ca ma bucur de ea cu toate sunetele ei care oricum sunt acoperite de evacuare imediat ce incep sa ma misc :D

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #522 on: August 01, 2013, 21:52:58 PM »
acu vezi dece vreau si eu sa imi pun evacuarea mai repede sa nu mai aud cloncanitu ;D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #523 on: August 18, 2013, 16:39:53 PM »
Inca 400 km la bord si 45 litri de benzina consumati. Am facut un drum pana la Cristian (jud. Brasov), si ieri am dat bonus o urcare BV-Poiana si Poiana-Rasnov. Ritmul a fost mai mult decat alert, cam la 90% din cat poate masina incercand sa nu raman foarte foarte mult in urma unui prieten cu un RS6. Daca la urcare numai traficul m-a ajutat sa il prind din urma la intrarea in Poiana, la coborare spre Rasnov pe la jumatate l-am prins iarasi din urma, pe motiv de frane supraincalzite (la el) si o eroare la cutie (sau uleiul din cutie).

Cu aceasta ocazia mi-am dat si eu seama cat de buna e combinatia de discuri cu placute si lichid pe care o am, dar dupa inca 3-4 curbe in coborare au inceput sa ma lase pe mine cauciucurile care urlau la cea mai usoara curba. Uleiul din transmisie a fost si el foarte OK si desi faceam downshift in 6000 ture, nu am simtit ca ar fi ceva in neregula.

Motorul si cutia au mers foarte OK, am intrat si eu mai tare in curbe si am incercat sa raman pe turbo, astfel ca nu mai pot sa ma plang de cutia in 5 trepte lungi. Problema era la mine ca o luam prea incet pe urcari. Oricum, la 3000 treapta 2, full gaz si serpentine cauciucurile erau la limita aderentei si chiar incepuse masina sa fie "tail happy".

Foarte multumit de masina acum ca am invatat sa o conduc cum trebuie pe drumuri de munte si abia astept sa vad cum o sa fie cand mai umblu la suspensie/articulatii. Pana atunci cred ca o sa schimb iar lichidul de frana sa fie proaspat :)
« Last Edit: August 18, 2013, 16:45:38 PM by MihaiFlorescu »

clau

  • 166
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #524 on: August 18, 2013, 18:17:32 PM »
e frumos traseul si eu tot pe acolo o omor

puteati sa mergeti si de la Rasnov spre Paraul Rece unde gasiti numai serpentine si ieseati apoi in DN1 daca mergeati inapoi spre Bucuresti

poate data viitoare :)


MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #525 on: August 18, 2013, 18:19:58 PM »
Am facut Paraul Rece si dinspre Predeal si dinspre Rasnov ;D Dar pe asta il mai facusem si inainte cu Subaru. Brasov - Poiana Brasov a fost prima data.


MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #527 on: August 26, 2013, 09:48:43 AM »
Buna poza. Mereu incercam sa parchez langa foresterul respectiv de Bihor in speranta ca vede stickerul subarufanclub si vine pe forum. Frumos l-am flancat in poza :)

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #528 on: August 26, 2013, 11:05:07 AM »
adica tu la nunta aveai timp de racolari?

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #529 on: September 04, 2013, 22:20:59 PM »
Am aerisit si eu franele astazi la RUX Auto pe bani de seminte, dar treaba buna. Inainte, la franari puternice masina frana intai cu roata stanga fata si apoi si dreapta fata, drept pentru care ma chinuiam putin la franarile puternice. Acum franeaza egal cu toate 4 si e numai bine, pentru ca in weekend o sa ies putin din oras ;D

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #530 on: September 07, 2013, 21:23:01 PM »
Merci de tura boss, nu ma asteptam sa mearga cotetu asa de bine! O sa-ti dam si filmarea de pe circuit curand ;)
Felicitari pt podium!
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #531 on: September 09, 2013, 17:55:57 PM »
Multumesc Claudiu! Am mai pus 400km pe bord cu un consum de 12% la dus (ca ne-a alergat cristibna), dar am ajuns la timpul la care eram asteptati. La intoarcere am scos 9.8% cu mers maxim 110km/h si luand in calcul turele pe circuit si cat am stat sa se raceasca masina si tot.

Asa cum zice 2xGhe, am intrat cu masina pe circuitul de la Prejmer. A fost prima mea experienta de acest gen. Pana acum nu am mai fost cu masina pe un alt circuit. Din pacate lipsa de experienta sau faptul ca nu am ascultat sfatul venit de la patronul circuitului m-a facut sa ies pe iarba la jumatatea ultimului tur (turul 5). S-a intamplat exact ce mi s-a spus, adica s-a supraincalzit cauciucul stanga fata din cauza modului in care este facut circuitul (multe curbe de dreapta, ac de par si alte curbe de viteza de dreapta). Dupa oprire am vazut ca se topise putin pe exterior cauciucul stanga fata si putin uzat si stanga spate in timp ce pe dreapta nu era nimic, combinat cu suspensia varza, a iesit un mega understeer la o dubla de dreapta. Din fericire, circuitul de karting nu are diferente de nivel si nu am atins cu nimic.

Experienta a fost extrem de folositoare, am vazut ce poate fraiera la maxim, franele abia ajunsesera la temperatura lor optima de functionare dar cauciucurile mele all season made in china nu au rezistat. Urmatoarea investitie va fi insa intr-o suspensie si ceva ARB + ALK.

Astept filmuletul de la baieti sa il vad si apoi il pun aici pentru a primi sfaturi de pilotaj ;D Repet, prima experienta de acest gen, deci probabil ca sunt si alte greseli in afara de cea care m-a scos in decor.

Later edit: M-am dat cu masina pe acest circuit si nu pe amckart pana acum pentru ca puteam sa merg in a 2-a fara sa fie nevoie sa trec in treapta 1 vreodata. Ba chiar dadeam si a 3-a pe linia de start-sosire pentru putin timp (adica 100+ km/h). Se stie, cutia de WRX e lunga si nu m-as fi dat daca era nevoie de treapta 1.
« Last Edit: September 09, 2013, 18:18:38 PM by MihaiFlorescu »

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #532 on: September 09, 2013, 18:13:43 PM »
O sa urc pe youtube filmuletul apoi il poatez aici daca e ok pt tine !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #533 on: September 09, 2013, 18:21:11 PM »
Da-mi intai mie link-ul si daca nu zic ceva aiurea il pun aici.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #534 on: September 10, 2013, 09:56:37 AM »
Si filmarea. 4 tururi au fost pana la urma, nu 5. E putin inainte sunetul fata de filmare, dar va dati seama ce si cum.


Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #535 on: September 10, 2013, 10:24:13 AM »
Ce sa zic...ar mai fi putut fi un Subaru pe acolo daca ziceati si voi ceva :(
Subaru Impreza WRX 2001

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #536 on: September 10, 2013, 15:38:08 PM »
daca asculta si gheghe si puneam camera pe suport (ventuza pe parbriz ) era ok si sunetu si filmarea ! oricum este sufiect pt tine mihai sa vezi si din exterior ce si unde ai gresit si unde ai facut bine !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #537 on: September 10, 2013, 16:43:42 PM »
Ma gandeam sa rezolv problema cu senzorul minune inainte de a veni iarna, mai ales ca o sa schimb bateria si pentru a schimba senzorul este oricum nevoie de inlaturarea bateriei.

Problema e ca am gasit doar pe la 125 lire senzorul. Cam mult pentru o minune de 5cm. Mai ieftin am gasit in SUA la 87 USD, dar se adauga transportul si impozit si tot acolo ies. Alte surse de incredere. Am vazut la 20 lire zenzorul si arata identic cu cele de 125, dar nu inteleg de unde diferenta asta asa mare de pret.

Merci!

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #538 on: September 10, 2013, 17:11:52 PM »
ce senzor ai nevoie ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #539 on: September 10, 2013, 17:35:52 PM »
Camshaft position sensor.