Multumesc Claudiu! Am mai pus 400km pe bord cu un consum de 12% la dus (ca ne-a alergat cristibna), dar am ajuns la timpul la care eram asteptati. La intoarcere am scos 9.8% cu mers maxim 110km/h si luand in calcul turele pe circuit si cat am stat sa se raceasca masina si tot.
Asa cum zice 2xGhe, am intrat cu masina pe circuitul de la Prejmer. A fost prima mea experienta de acest gen. Pana acum nu am mai fost cu masina pe un alt circuit. Din pacate lipsa de experienta sau faptul ca nu am ascultat sfatul venit de la patronul circuitului m-a facut sa ies pe iarba la jumatatea ultimului tur (turul 5). S-a intamplat exact ce mi s-a spus, adica s-a supraincalzit cauciucul stanga fata din cauza modului in care este facut circuitul (multe curbe de dreapta, ac de par si alte curbe de viteza de dreapta). Dupa oprire am vazut ca se topise putin pe exterior cauciucul stanga fata si putin uzat si stanga spate in timp ce pe dreapta nu era nimic, combinat cu suspensia varza, a iesit un mega understeer la o dubla de dreapta. Din fericire, circuitul de karting nu are diferente de nivel si nu am atins cu nimic.
Experienta a fost extrem de folositoare, am vazut ce poate fraiera la maxim, franele abia ajunsesera la temperatura lor optima de functionare dar cauciucurile mele all season made in china nu au rezistat. Urmatoarea investitie va fi insa intr-o suspensie si ceva ARB + ALK.
Astept filmuletul de la baieti sa il vad si apoi il pun aici pentru a primi sfaturi de pilotaj
Repet, prima experienta de acest gen, deci probabil ca sunt si alte greseli in afara de cea care m-a scos in decor.
Later edit: M-am dat cu masina pe acest circuit si nu pe amckart pana acum pentru ca puteam sa merg in a 2-a fara sa fie nevoie sa trec in treapta 1 vreodata. Ba chiar dadeam si a 3-a pe linia de start-sosire pentru putin timp (adica 100+ km/h). Se stie, cutia de WRX e lunga si nu m-as fi dat daca era nevoie de treapta 1.