Cu furtunele de vacuum nu am rezolvat. Trebuie sa imi comand pe original fiindca au o dimensiune la un capat si alta dimensiune la capatul opus.
In alta ordine de idei am fost la Rux Auto (iarasi foarte multumit) si am schimbat uleiul, filtrul de ulei si filtrul de benzina. Am trecut la 10w-40. Motorul porneste mai usor si parca trege mai bine. Posibil sa fi fost murdar filtrul de benzina...
Si pentru ca tot am vrut sa mai leg putin masina, am schimbat si bieletele de directie, capetele de bara + burdufele aferente. M-am dus la o geometrie unde m-a sfatuit Andrei de la Rux sa ma duc si foarte profi mi s-au parut oamenii. Au scos masina la teste si au pus-o la geometrie de cate ori a fost nevoie ca sa inteleaga ce se intampla pe acolo. Nu m-au lasat sa plec pana cand nu mi-au dat un diagnostic. Am indreptat si cele 4 jante si am pus cauciucurile de iarna. Mi-au confirmat ceea ce stiam deja (amortizorul fata dreapta dus), dar mi-au dat si mai multe detalii fata de precedentii. Se pare ca amortizorul ar fi stramb, ceea ce face ca roata sa cada putin spre interior (cu 4mm). Pot merge si asa in continuare, fara probleme, dar daca vreau sa fie perfect ar trebui sa schimb cate ceva. In afara de aceast aspect care a ingalbenit poza, totul era pe verde la setari, chiar si dupa teste si reverificari. O sa scanez si rezultatul si il atasez.
Mi s-a mai recomandat sa schimb si bucsile de la barele stabilizatoare si de la bascule, fiindca se pare ca am ceva joc si acolo. Intentionez sa pun ceva poliuretanice.
Chiar si asa, masina este mult mai inchegata, nu mai cloncane la trecerile peste liniile de tramvai, rotile parca sunt mai legate de masina si fara joc lateral. Se simte o imbunatatire foarte mare.
Cam atat pe anul acesta. Poate reusesc sa gasesc furtunasele de vacuum pana la Sovata.