Jantele-s moft. Macar de erau mai late. Dar tu vrei poliuretan, suspensie pietroi, si iei jante cu flex monstru in anvelopa. Vezi ca STI de dupa 2005 are 8 inchi latime. Eu as lua 8.5, ca sa pun 235/40 intinse.
Barele, pentru ca ai suspensie de STI, sunt overkill, dar tu stii.
Bieletele-s fantastic de scumpe, ce natie sunt?
Lockout bolts - obligatoriu. Eu le-am luat de la Nicu, la reducere.
ALK-ul e o tiganie de felul lui, bagi distantiere pe subframe si-ti trage inutil de bucsele mici de brat. Vezi ca bratele de STI deja au caster mai mare. Si se pot modifica super cheap (moka) pentru si mai mult.
Coiloverele, pentru ca ai suspensie de STI, sunt overkill, dar tu stii.
In linii mari, masina ta va deveni absolut inutilizabila date fiindu-ti planurile. Suspensie zero. Tu te-ai uitat ce drumuri avem? Si chiar sa le avem ca-n palma, daca ai scapat-o, s-a dus. Daca ai fi vreun Gilles Panizzi as mai intelege, dar in filmarea de pe Paraul Rece te-ai dus cam haotic, n-o spun cu rautate.
Apoi, daca cele de mai sus nu pun probleme, poliuretanul scartaie. Ai sa iei o groapa, ai sa desfaci sudurile caroseriei, ai sa crapi geamuri, ai sa rupi tot.
Mie mi-ar fi frica sa conduc o masina ca cea din reteta ta, dar poate-s eu fricos. Si mi-ar fi frica singur in masina!
De +2000e as lua transmisie de STI, abia aia ar fi o chestie faina.
E doar parerea mea, zamislita de gandirea mea particulara. Liber la ignorare