Revin si eu cu ceva impresii dupa prima iesire la drum lung/munte pe timp de iarna, echipat corespunzator.
Despre cauciucurile Nankang pot sa zic ca pe asfalt, dupa 130 huruie de zici ca esti in tractor, dar sa zicem ca asa fac toate cauciucurile de iarna. La franare se comporta mai bine. S-au rodat putin si nu mai intra ABS-ul cum se intampla in primii km. Prin zapada se comporta excelent (vezi impresii mai jos), dar la frig si integritate stau cam prost. Dupa o noapte la -12 grade s-au ovalizat si a fost nevoie de 10-15 km ca sa nu imi mai vibreze volanul ca nebunul.
Am trecut prin: zapada fleshcaita, zapada peste pietris/noroi, zapada batatorita, zapada afanata inalta (20-30 cm) si zapada intarita fara nici o problema. Pot spune ca acum stiu si eu cum e cu un Subaru iarna. Prima experienta placuta a fost in apropierea hotelului cand am reusit sa gasesc un loc de parcare, dar era ingradit de zapada degajata de tractoarele care curatatu strazile. Nici nu am simtit cand am trecut prin bariera de zapada. A doua experienta a fost cand am urcat la stana turistica (drum neasfaltat) si am avut emotii cand o masina americana cu tractiune spate si cauciucuri de vara cobora pe diagonala. A trebuit sa ma bag cu jumatate de masina in zapada inalta de pe margine ca sa scap fara lovituri.
Consumul la drum lung.. 8.5% la dus si un 7.5% la revenire (Bucuresti-Poiana-Bucuresti). La dus nu am mers regulamentar in localitati si in afara constant 110-115. La revenire legal in localitati dar in afara am mers 130, 150
Masina sta extraordinar de bine in curbe si cu greu fuge de fund. Din pacate se simte ca articulatiile si transmisia sunt cam moi si obosite, dar le rezolv eu cu timpul
Gata cu vorbaraia, sa trecem la poze.
Incepem cu diverse, pentru nostalgici
Poiana
Eu
Madalina
Si revenind la subiect, singurele poze cu masina pe care am reusit sa le fac (a se observa pana unde a ajuns zapada):