Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #240 on: April 04, 2012, 18:31:15 PM »
Ultima achizitie pe anul acesta, Victor. Poate mai bag o ditributie si folie si aia e. :(

Nu mai stiu daca sunt zinc sau inox fiindca am asteptat foarte mult dupa ele si nu mai tin minte daca am selectat optiunea cu inox. Le-am aruncat in cutia cu achizitii si trebuie sa ma uit.

draculasti

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #241 on: April 04, 2012, 18:44:39 PM »
Cat a fost prețul total ,pana la ușă?

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #242 on: April 04, 2012, 18:48:57 PM »
Aproape 70 lire, din care 4 lire transportul. Deci, in jur de 350 lei. La noi in tara gasisem cu 220 doar fata, cele mai ieftine.

draculasti

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #243 on: April 04, 2012, 22:05:22 PM »
Prețul e cam la fel și aici.Vreau sa le schimb și eu.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #244 on: April 21, 2012, 19:43:57 PM »
Nu am reusit sa schimb furtunele >:( Sunt prinse in 2 locuri: de amortizor si de aripa (conducta de metal) si cei 10 ani de zile si-au spus cuvantul. Am incercat degripant, am incercat toate chile si tubulare si normale si chei franceze... nimic. am pierdut 2 ore si m-am umplut de nervi. Cum apucasem sa desfac furtunul la etrier si am lasat sa curga lichidul de frana uzat am zis ca macar sa ii fac si aerisirea, lucru reusit cu putina forta, din acelasi motiv ca mai sus. Trebuie sa trec pe la Bodo sa ma ajute el cu furtunasele.

Am bagat Motul RBF600 o sticluta de 500ml si diferenta este aproape insesizabila. Totusi, e bine ca e acolo si ca isi face treaba. La drumul de azi catre Snagov franele s-au comportat la fel si cand erau reci si cand erau calde. Deci, lichidul isi face treaba. Oricum vechiul lichid era inchis la culoare si chiar trebuia schimbat.

Intrebare de incepator si desi cred ca stiu raspunsul, vreau sa ma lamuriti si pe mine cu o chestie. Am observat ca placuta de frana de pe interior este mult mai uzata decat cea de pe exterior (cu aproximativ 1/3 mai uzata). Acum inteleg ca e normal la etrierii cu pistonasele pe interior, dar la etrierii de WRX cu 4 pistonase care actioneaza din ambele parti e normal?

Multam!
« Last Edit: April 21, 2012, 19:46:15 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #245 on: April 21, 2012, 19:47:43 PM »
cuplari de zinc sau inox mihaitza?

Zinc :( am uitat sa apas pe bifa de inox si era diferenta doar de 5 lire. :( Oricum cred ca sunt mai bune decat furtunasele stock.

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #246 on: April 21, 2012, 20:24:22 PM »
Salut in legatura cu placutele si eu le am gasit la fel cand am schimbat etrierele dar franele au fost ok.
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

Răspuns: Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #247 on: April 21, 2012, 20:30:25 PM »
Intrebare de incepator si desi cred ca stiu raspunsul, vreau sa ma lamuriti si pe mine cu o chestie. Am observat ca placuta de frana de pe interior este mult mai uzata decat cea de pe exterior (cu aproximativ 1/3 mai uzata). Acum inteleg ca e normal la etrierii cu pistonasele pe interior, dar la etrierii de WRX cu 4 pistonase care actioneaza din ambele parti e normal?
Multam!
Da e normal deoarece forta este mai mare pe partea unde intra racordul in etrier!!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #248 on: May 30, 2012, 14:03:31 PM »
Ufff... Japonezii astia au trecut toate centurile de siguranta din spate prin panourile de plastic.

Se da o centura cu tot sistemul ei si o bucata din plastic gaurita cat sa treaca decat bucata subtire de centura. Cum scoti plasticul fara sa tai centura sau plasticul??? Nu conteaza daca centura este atasata de caroserie sau este data jos cu totul de pe masina. Am incercat ambele variante. Trebuie sa ma mai documentez..

Astazi trebuia sa fiu cu interiorul dat afara si pregatit pentru ce urmeaza ;D Din pacate panourile din spate se pot scoate decat daca scoti tot ce ai in portbagaj + bancheta si tot ramai cu o centura trecuta prin ele :( Sunt in urma. Sper sa recuperez in weekend.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #249 on: May 30, 2012, 15:38:37 PM »
Multumesc Serban de ajutor! S-a rezolvat cu dezgolirea :)

Si inca o poza pentru fani. Interzis minorilor ca e cu dezbracat :P


stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #250 on: May 30, 2012, 15:42:45 PM »
Sexy!!!  :D
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #251 on: May 30, 2012, 15:52:07 PM »
laso asa miez esti nebun :D
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #252 on: May 30, 2012, 20:17:59 PM »
scoate si bancheta spate si fetele de usi si ai mai castigat 20 cai :D VB SERIOS...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #253 on: May 30, 2012, 20:37:58 PM »
Lasa ca mai e unu care zice ca tine :D Parca ati fi niste diavoli pe umarul meu care ma indeamna la rau :D :D :D

Oricum am zis ca inainte sa montez totul la loc o sa dau o tura cu masina asa goala sa vad cum e :) Sper sa nu ajung si la partea a 2-a pe care am spus-o in gluma ca de la material textil si tapiser ajung sa caut teava si sudor :D

Jumatate din plastice sunt gata. Mai am 3 bucati, plafonul si manerele unde am o dilema.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #254 on: June 02, 2012, 22:41:23 PM »
Am dat jos cam 35 kg din interior. Se simte bine masina mai usoara pe spate si nu mai fuge fundul in exterior ceea ce ma face sa accelerez mai tare in curbe.

Desi ma asteptam la diferenta mare pentru un 0-100 fata de stock, acum cu evacuarea, filtru aer curat si multe kile minus, nu am reusit timp mai bun... sa fie temperatura mare din admisie la momentul testului sau benzina proasta de vina...? Oricum, important este cum se simte masina, nu doar niste numere, si eu o simt rapida. :)

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #255 on: June 03, 2012, 01:09:42 AM »
salut , de ce nu bagi un soft pe ea o sa ajute fff mult
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #256 on: June 03, 2012, 07:40:33 AM »
Softul vine dupa ce termin de cumparat toate piesele pentru motor. Nu are rost sa fac soft de 10 ori pana cand termin de luat ce am nevoie. Ar insemna sa platesc softul ala de fiecare data si in final m-ar costa mai mult decat toata masina.

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #257 on: June 03, 2012, 11:16:51 AM »
Softul vine dupa ce termin de cumparat toate piesele pentru motor. Nu are rost sa fac soft de 10 ori pana cand termin de luat ce am nevoie. Ar insemna sa platesc softul ala de fiecare data si in final m-ar costa mai mult decat toata masina.
Da corect acum depinde ce soft este , la mine spre exemplu am platit pt soft 320 de lire si acum orice modificare este o taxa de 100-150 depinde ce si cat mai modifica depinde ce mai pun pe ea. Acum depinde ce vrei sa pui pe masina un turbo ,injectoare ,buji,pompa walbro si decat up-pipe +un soft bun easy 300  ;D CP. Oricum bafta si sper sa ne vedem in vara.
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #258 on: June 03, 2012, 20:24:58 PM »
Am dat jos cam 35 kg din interior. Se simte bine masina mai usoara pe spate si nu mai fuge fundul in exterior ceea ce ma face sa accelerez mai tare in curbe.

Desi ma asteptam la diferenta mare pentru un 0-100 fata de stock, acum cu evacuarea, filtru aer curat si multe kile minus, nu am reusit timp mai bun... sa fie temperatura mare din admisie la momentul testului sau benzina proasta de vina...? Oricum, important este cum se simte masina, nu doar niste numere, si eu o simt rapida. :)

ce ai dat jos din interior?
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #259 on: June 03, 2012, 20:30:44 PM »
mihaitza eu te sustin si sincer as proceda la fel, asteapta pana se aduna un carucior serios si atunci la treaba
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!