Nu am reusit sa schimb furtunele
Sunt prinse in 2 locuri: de amortizor si de aripa (conducta de metal) si cei 10 ani de zile si-au spus cuvantul. Am incercat degripant, am incercat toate chile si tubulare si normale si chei franceze... nimic. am pierdut 2 ore si m-am umplut de nervi. Cum apucasem sa desfac furtunul la etrier si am lasat sa curga lichidul de frana uzat am zis ca macar sa ii fac si aerisirea, lucru reusit cu putina forta, din acelasi motiv ca mai sus. Trebuie sa trec pe la Bodo sa ma ajute el cu furtunasele.
Am bagat Motul RBF600 o sticluta de 500ml si diferenta este aproape insesizabila. Totusi, e bine ca e acolo si ca isi face treaba. La drumul de azi catre Snagov franele s-au comportat la fel si cand erau reci si cand erau calde. Deci, lichidul isi face treaba. Oricum vechiul lichid era inchis la culoare si chiar trebuia schimbat.
Intrebare de incepator si desi cred ca stiu raspunsul, vreau sa ma lamuriti si pe mine cu o chestie. Am observat ca placuta de frana de pe interior este mult mai uzata decat cea de pe exterior (cu aproximativ 1/3 mai uzata). Acum inteleg ca e normal la etrierii cu pistonasele pe interior, dar la etrierii de WRX cu 4 pistonase care actioneaza din ambele parti e normal?
Multam!