Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #300 on: October 02, 2012, 23:00:18 PM »
Asa, rupe-i gura!  ;D
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #301 on: October 03, 2012, 19:27:11 PM »
Cam greu ai ajuns la concluzia asta Mihai cu traficul.
Eu daca merg toata ziua prin Buc niciodata nu plec cu masina mea la munca.
In weekend este cel mai bine.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #302 on: October 19, 2012, 13:22:11 PM »
Ce sa fie, ce sa fie?

« Last Edit: October 19, 2012, 13:26:53 PM by MihaiFlorescu »

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #303 on: October 19, 2012, 13:25:13 PM »
gel de par ken block?
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #304 on: October 19, 2012, 13:27:27 PM »
O doza de Monster energy :D

paulwhp

  • 1823
  • Think.Feel.Drive.
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #305 on: October 19, 2012, 13:30:46 PM »
gel de par ken block?

Epic! :)))))))

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #306 on: October 19, 2012, 19:01:33 PM »
faci cinste cu pufuleti ???
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #307 on: October 19, 2012, 19:20:56 PM »
si deci e este  ???
sa presupun ceva sigur americana  ;D
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #308 on: October 19, 2012, 19:26:55 PM »
Clar pufuleti....

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #309 on: October 19, 2012, 19:34:06 PM »
deci? ???

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #310 on: October 19, 2012, 23:57:11 PM »
Deci? Hai frate ne mai fierbi mult ?
Ce dreaq ai cumparat pufuleti din state la noi numai sunt? ;D

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #311 on: October 26, 2012, 23:37:56 PM »
Doua poze facute astazi pe lumina pana cand scriu povestea cu despachetatul :)





Stiu, trebuie sa o cobor :(

KET

  • 3920
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #312 on: October 26, 2012, 23:59:23 PM »
...
Fara cuvinte...

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #313 on: October 27, 2012, 00:26:44 AM »
Am despachetat cam greu, stiu, dar nu a fost totul gata asa rapid. Rezultatul final conteaza, fiind dupa parerea mea foarte bun.



Echipa de la RallySportDirect s-a miscat foarte repede si in 2 saptamani mi-au trimis din SUA una bucata colet 4kg pentru 60$ transport in care se aflau produse StopTech. Am ales produsele lor in urma feedback-ului foarte bun primit de la cei care au folosit produsele. In acelasi timp au fost ieftine si am dat pe placute fata (recomandate ca fiind aggressive street si track day) + furtunase metalice fata/spate + transport cat as fi dat la noi in tara doar pe placute.

Dar povestea nu se incheie aici...

Cam asa aratau franele mele...





Si clar era nevoie de upgrade dupa diverse sperieturi cu masini care taie calea exact cand te gandesti sa ii dai si tu ceva gaz. Multumesc Dan (impreza01) si Victor + Claudiu pentru contributie :)



Etrierul de STi este mult mult mai usor decat cel de WRX. Nu imi venea sa cred. E drept ca discurile in schimb compenseaza, fiind foarte grele. Etrierul brembo cantareste 3.9kg si discul cantareste 7.5 kg (pentru cei disperati cu greutatea aditionala :) )



Am terminat tarziu si nu am avut timp sa mai fac poze pe lumina...



Vreau sa le multumesc lui Boddo si baietilor de la garaj care mi-au vopsit etrierele si s-au ocupat de schimbarea lor, de aerisirea franelor si asa mai departe.

Evident ca muream de curiozitate si am sarit imediat in masina. Despre ce vorbim? Etriere Brembo de STi, placute si furtunase metelice fata StopTech, discuri DBA 4000 slotted fata, Motul RBF 600, furtunase metalice spate (placutele si discurile spate sunt inca cele vechi no name). Dupa 2 ture prin oras nu am simtit nici o diferenta si eram putin trist. Ca dimensiune etrierul de STi este mai mare decat capul meu si cel de WRX zici ca este copil. Discurile sunt imense si placutele agresive trebuiau sa aiba efect.

Asa ca am platit ROvigneta si am iesit pe autostrada. Frana dupa frana dupa frana de la 110-140km/h pana pe la 20-40km/h si distanta de franare era din ce in ce mai scurta, franele deveneau din ce in ce mai bune pana cand am considerat ca s-a facut formarea lor.. cam 10 repetari si nu simteam "brake fade" deloc, dar cauciucurile de iarna au imbatranit cu 1 an ;D si scartaiau destul de tare asa ca era timpul sa racesc franele usor dupa care sa repet procesul de formare.

Rezultatul... efectul ideal pentru mine. La apasare usoara franarile sunt la fel ca inainte, ceea ce face condusul in oras usor. In schimb, la franari puternice intra imediat botul in pamant si ma chinui sa raman in scaun, suspensia se chinuie sa ramana dreapta si franarile de la viteza mare sunt o adevarata placere. Sa franezi de la 140 la 20 in cativa metri e genial, sa faci chestia asta de 10 ori consecutiv si franele sa tina din ce in ce mai bine e ce isi doreste fiecare pasionat de serpentine. Din pacate franele sunt atat de bune incat cauciucurile si suspensia nu le fac fata. Masina se misca destul de mult si baga botul in pamant cam tare.

Sunt mega extra incantat de performanta.. iar de aspect, mie mi se par geniale, dar fiecare cu gustul lui. Sunt constient ca pana la primavara e posibil sa le am distruse de la nisip si sare, dar era pacat sa pun atatea piese noi pe masina si sa ma zgarcesc tocmai aici.

La discuri am prins un discont de 37% fiindca apare noul model de DBA 4000 si era lichidare de stock. Le-am luat din UK de la un importator DBA (zic ei importator oficial). Transportul a fost doar 25 lire pentru un colet de 40cmX40cm si 15kg. Placutele au un heat range foarte bun, care ma tin in siguranta atat pe vremea rece (temperatura minima pentru functionare optima este de 15 grade C), dar rezista cu brio si abuzurilor, avand un punct termic maxim de 700 grade celsius... cel putin asa declara producatorul. In aceasta categorie de "heat range" intra si bine cunoscutele Ferodo DS2500, dar care sunt de 3 ori mai scumpe. Probabil indicele de frictiune este mai mare.

Recomand acest upgrade posesorilor de Subaru Turbo, in special unde greutatea este mai mare (Impreza >2001 si Forester XT). Probabil ca pentru un full upgrade ar fi trebuit si pompa de frana de STi ca sa ciupeasca mai bine la atingerea pedalei + discuri si placute spate (urmeaza la primavara).

« Last Edit: October 27, 2012, 10:15:04 AM by MihaiFlorescu »

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #314 on: October 27, 2012, 01:28:49 AM »
Bv bv! Le-am vazut la vopsit de cateva zile si cand mi-au zis baietii ca le faci galbene am zis ... "cah" darrrrrr, arata bestial :)). Felicitari, incepe sa arate provocator ochiosu 8)
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #315 on: October 27, 2012, 10:12:14 AM »
Cauciucuri neaparat bo$$icule, la primavara

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #316 on: October 27, 2012, 11:34:30 AM »
MIHAITZA BOSS MERGE PE BURTA DAR FACE TREABA BUNA !!! FELICITARI ARATA FOARTE BINE!
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

clau

  • 166
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #317 on: October 27, 2012, 15:16:44 PM »
superb

sa te bucuri de frane cum trebuie

imi place mult culoare si contrastul cu jantele, ai facut o alege buna

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #318 on: October 27, 2012, 17:58:07 PM »
Sunt invidios....excat schimbarea de care am si eu nevoie ca de aer la WRX-ul meu ;D.....galbenul este de super efect la etrieri ;D ;D
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #319 on: October 27, 2012, 18:07:52 PM »
Multumesc baieti! Chiar e diferenta mare. Ieri eram prea excitat ca sa imi dau seama de anumite lucruri.

Astazi am constatat ca primele 3-4 franari cu placutele/discurile reci sunt foarte slabe, dar dupa ce se incalzesc putin e totul bine. Am inceput sa simt si furtunasele metalice cum isi fac treaba... cursa pedalei parca ceva mai scurta si mai ferma si se adevereste ceea ce spun utilizatorii de placute stoptech, lasa mai mult praf decat placutele orginale. Asta e.. nu le poti avea pe toate :)

M-am chinuit si cu Dan sa montam bancheta spate la loc intrucat vine iarna si o sa mai iau persoane cu mine. Pentru cei care isi rup spatele ca mine si ca altii care au mai facut asta, bancheta la wagon se desface in 2 si fiecare bucata se fixeaza, apoi se unesc cele doua bucati. Ne-am chinuit cred ca o ora si am zgariat in ultimul hal plasticele din masina ca in final sa vedem cele 2 suruburi ascunse sub material. Asta e...

Drumuri bune va doresc!