sa raman on topic la ce serivce ai dus masina si ce nu se potriveste !! ai ceva poze ?
Kitul nu a venit cu instructiuni asa ca am cautat pe net.
Problema 1 minora e ca in schema arata ca acele conducte de la rampe trec pe sub galerie spre distribuitor. Faza e ca la STi este posibil avand galeria inaltata, dar la WRX nu incap asa ca trebui trase pe sus si intervine problema de atins capota sau alte componente. In fine.. sa zicem ca se gaseste spatiu pe sus.
Problema 2 este majora si e legata de pozitionarea distribuitorului de benzina. In pozele de pe net apare ca se monteaza de bieleta antirasturnare, doar ca in poze kitul e montat pe un motor cu intercooler front mount si surpriza la mine ca nu e loc de intercoolerul top mount (stock), asta in special din cauza furtunelor dure (ca doar sunt metalice) si care ies orientate spre galerie si furtunul de tur care iese direct spre intercooler. Singurul loc disponibil ar fi deasupra turbinei, dar nu vreau sa ajung ghost rider si nici mecanicii nu sunt de acord cu montarea in acel loc. Sa zicem ca poate gasim loc in alte parti ale compartimentului, cum ar fi in fata, langa radiator, dar problema e ca nu mai ajung unele conducte pana acolo.
Problema 3 este chiar serioasa. Fitingurile sunt conice si cei de la service spuneau ca sunt OK si nu e nevoie de garnituri sau altceva, fiind sigure, doar ca la un test s-a dovedit ca nu sunt ermetice pierzand benzina in mai multe locuri.
Deci motorul porneste, dar nu se poate merge cu masina si nici inchide capota
Ca si rezolvare se va incerca pozitionarea sub intercooler si instalarea unor fitinguri in unghi de 90 grade pe care nu le am dar fac ei rost de ele. Astfel furtunele vor putea fi orientate mai mult spre lateral sau in jos, evitand intercoolerul.
Inca nu m-am hotarat daca dau numele service-ului pe forum. Ma asteptam la profestionisti. Vedem maine rezultatul. Cert e ca in momentul de fata tot motorul e stropit de benzina si antigel si am o caracatita deasupra lui. O zi de manopera ma costa 650 lei. Vedem maine ce mai vine peste (alte ore si fitinguri si furtunele pentru vacuum). E drept ca nici kit-ul nu e tocmai ce trebuie din moment ce nu are loc pe niciunde...
Si colac peste pupaza, o multime de furtunase de vacuum erau casante. Zici ca erau de plastic, nu de cauciuc. Asa ca s-au inlocuit si acestea.. ufff