Multumesc Victor pentru ajutorul de aseara.
Am schimbat furtunasele (mama lor!), totul a mers rapid la demontat intercooler si o parte din admisie (carcasa filtrului, MAF-ul), desfacut niste alte conducte bla bla. Tras de vechile furtunase care erau plastificate nu cauciucate.
Si cand sa pun intercoolerul la loc, na belea. M-am chinuit fara sa exagerez 3 ore din toate pozitiile inclusiv urcat pe motor, impins, tras, diagonala si toate pozitiile pana cand am adoptat metoda unui american: am dezbracat intercoolerul si am conectat toate conductele la masina, urmand ca apoi sa asez intercoolerul si sa strang cele 4 suruburi de "Y pipe". Pe partea cu turbina am nimerit-o destul de repede si pe partea soferului da si chinuie-te si nu am reusit. Am plecat asa si normal ca dupa 200m a murit motorul, tot aerul impins de tubo iesea pe langa intercooler.
Malakay & Adita in Lupo to the resque! Pana au venit am dat iar jos intercoolerul si baietii cu forte proaspete, maini lungi si mai multa experienta au reusit sa puna IC la loc.
Asera ii injuram cu toti dintii pe japonezi si tot ziceam ca o vand o vand uitandu-ma cum treceau pe langa mine GTI-uri si EVO iar eu cu Subaru capota ridicata si avarii pe Calea Floreasca... Doar ca odata reconectata baterie, schimbat prostiile si putina forja m-am mai razgandit putin. Masina trage iar bine si de cateva ori m-am trezit ca am 130-140. Hai ca o mai tin putin...
Desi am mai dat jos si pus intercoolerul de cateva ori cu succes, acum chiar nu a vrut si nu am sa mai fac asta pana cand nu iau conducte siliconice. De tinut minte. Urmatorul Subaru o sa fie clar aspirat.