Pentru cine e interesat de RE070 cu privire la comportamentul la drum lung, sunt mai zgomotoase chiar decat cauciucurile de iarna la mers pe autostrada si dupa un drum de peste patru ore ma furnicau palmele de la atatea vibratii trimise in volan. In plus, apuca orice denivelare a drumului si trage destul de tare sa se urce pe ele, mai ales unde sunt urmele accentuate in statiile de autobuz.
In rest masina a cam ajuns la 191k. Mi-am propus sa ajung la 200k anul asta fara sa sparg cutia sau motorul. Merge OK. O mica eroare la senzorul O2 (prima sonda) pe la 200/h cand eram cu acceleratia la podea, masina full full, si silencer-ul montat. Dar dupa ce am sters eroarea nu a mai aparut la urmatoarele ture de genul asta. Macar i-am demonstrat unuia cu un volvo singur in masina ca nu ne masuram in puterea flash-urilor si pe la 170 deja ramanea in urma
Consum de sarbatori pe la 10% afara dar destul de grabit si masina incarcata.
EDIT: Apropo de Senzori si citind in acelasi timp si despre cablul tactrix pe care vreau sa il cumpar, am vazut ca multi recomanda un Wide band O2 sensor pentru o citire mai corecta si ajustari mai fine de AFR. Numai ca din ce am vazut, un astfel de senzor vine cu diverse alte nebunii pe langa, deci nu este direct fit. In vederea unor viitoare upgrade-uri, are sens asa ceva? Exista si un Wide Band sensor care doar sa il inlouiasca pe cel stock?