Pompa veche. O sa o desfac sa vad ce e in ea. Sacul ala nou e alb
Tocmai am luat masina de la Neortic si rad ca prostul la birou. BAI CE MASINA TARE AM!!!
Pe scurt, am vorbit si i-am rugat sincer sa imi spuna daca au pe cineva care sa nu experimenteze scimbarea rulmentilor pe masina mea. Au zis ca nu au dar au chemat pe cineva specializat pe Subaru si garanteaza ca se rezolva problema, isi asuma raspunderea pentru eventualele neplaceri. Factura mai sus (592 lei totalul). Si asta s-a rezolvat de pe o zi pe alta cu programarea. Masina a stat la ei o zi jumate.
Deci incredibil cum poate sa mearga masina asta. Ma gandesc serios daca asa ceva merita vandut. Sunt foarte aproape de a o face perfect tehnic (mai am suspensii si sa scap de vibratiile din frana). Motorul si transmisia merg perfect. E alta masina fata de cum era la inceputul saptamanii.
Cum s-a schimbat masina:
- Acceleratia este WOW
- Parca e mai usoara, nu balbaie nimic, nu opune rezistenta la inaintare;
- Ce credeam eu ca ezita din motor era din transmisie;
- Nu mai vibreaza la plecarile incete de pe loc;
- Schimba cutia de parca i-as fi pus sincroane noi;
- In frana de motor zici ca i-am pus volanta mai grea. Pur si simplu nu mai da in nas;
- E liniste!!! (ma rog... se aude doar evacuarea);
- Downshift la turatii mari fara sa dea masina in nas deloc si fara sunete de cutie;
- Parca nu mai agata deloc si intra mai usor in 1 + nu mai vibreaza pe 3 la kickdown de la mers constant
Bine de stiut pentru altii:
- cica doar rulmentii conici pica (2 la numar) dar eu i-am schimbat pe toti 4
- nu mi-a mai inlocuit conul de evacuare pentru ca a desfacut-o mai din spate
- ce am cumparat eu avand codurile de mai sus imi zicea mecanicul ca pare a fi un upgrade kit, fiindca rulmentii au camasile mai groase si cica ar trebui sa nu mai aiba moarte astia
- rulmentii din diff-ul central ar pica pe la 100-120k dar semnele apar mai tarziu. E bine sa fie schimbati preventiv
- uleiul MotylGear cica ar fi si nu prea GL5, era foarte murdar pentru cum ar trebui sa fie un ulei de cutie si de la Motul nenea asta spunea ca doar Gear300 merita pus in Subaru
- nu mi-a schimbat uleiul in diff-ul spate spunand ca mai bine iau un ulei dedicat de diff de la Castrol, in locul celui pe care l-am pus acum in cutie (sau Gear300 de la Motul)
- stiu ca ma repet dar obligatoriu standardul GL5 sa puneti in Subaru
- cica la Outback ar pica mai repede acesti rulmenti fiind masina mai grea si exploatarea in off-road mai intensa; deci recomandat celor cu Outback sa schimbe si ei preventiv la 120k acesti rulmenti (pentru cutia manuala)
Si gata pe luna asta ca am cheltuit bugetul alocat. O rola de distributie da semne ca vrea sa fie schimbata cand e mototrul rece, dar sa mai astepte.