Am vazut prin pozele din topic, ai un ruliu imens. Mai intai insa incearca cu amortizoarele si (macar) arcuri noi originale, daca nu ceva aftermarket. Ai masina totusi inalta, si cu ruliu mare, as pune-o mai degraba pe seama arcurilor posibil obosite. Sau pur si simplu mergi tu tare pe circuit, iar cauciucurile se lipesc
Dpmdv barele antiruliu ale masinii, desi la prima vedere subtirele, fac treaba suficient. Mai degraba, de luat in seama ar fi bielete mai rigide, am vazut niste whiteline-uri din aluminiu eloxat relativ ieftine. Mai rigide, mai directe.
M-am jucat cu multe configuratii de bare antiruliu in trecut, pe alta masina, si parca nu m-as arunca (inca) si la asta.
Sper ca stii, ruliu mai putin inseamna sa rupa aderenta mai repede, mai violent si neasteptat. Iar cum masina n-are ESP, e grea si derapeaza cam tarziu...
Cu barele longitudinale suntem la poli opusi, eu nu stiu cum sa fac sa-mi pun si transversale cat mai repede
Faruri - DA! N-ai spus niciodata, ori n-am vazut eu, tu esti multumit de lumina astora? Eu nu vad nimic, sigur ai prins detaliul asta la cat m-am tot plans.
6MT - neaparat! Daca gasesti o donatoare, cred ca si directia de STI ar avea un efect cel putin la fel de spectaculos.
Succes, sa-ti indeplinesti planurile cu masina, si ma bucur c-o pastrezi!