Da, cam asta e problema, traficul. Ieri am facut 20 minute din parcarea subterana pana in fata cladirii peste drum. Am stat la un singur semafor.
Mai departe a urmat un drum scurt (ca distanta) dar aglomerat si plin de gropi, petice de asfalt mai inalte decat restul drumului, linii de tramvai nereparate de multi ani, si nu mai spun de plecarile de pe loc cand nu dai drumu la ambreiaj ca deja se pune frana brusca din fata.
Cum spuneam, nu se va vinde WRX-ul. O sa il aduc la starea aia pe care mi-o imaginez eu, dar pentru a face asta trebuie sa incetez sa mai merg cu ea pentru ca ritmul stricaciunilor e mai rapid decat cel al reparatiilor.
Si mai e si faptul ca acum am inceput sa fac mai multi km si de multe ori ma grabesc si mai am si copilul cu mine, situatie in care incalzitul motorului 2-3 minute, montat silencer si racit motorul la destinatie nu mai fac casa buna cu graba si nevoia de confort.
PS: Chiar vorbeam cu Tom la intalnire ca eu si cu el am cam ramas singurii cu impreza turbo daily driver. Mai sunt cativa nebuni ca noi, nu suntem chiar singurii, dar majoritatea au ajuns la concluzia ca Subaru + Turbo + daily driver nu e ok.
PS2: Ce m-a mai tinut inca in schema e cate un "thumbs up" primit in trafic si cate un "Bravo" venit de la pietoni, dar cat sa mai tina si cu astea.