Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

Muttley

  • 5124
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #960 on: April 03, 2016, 20:57:45 PM »
De ce ai scos fulia alternatorului?  :-\
WRX SW 2002

moguai

  • 2814
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #961 on: April 03, 2016, 21:01:41 PM »
Ai avut ceva rabdare Mihai, n as putea :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #962 on: April 03, 2016, 21:08:57 PM »
Fulia motorului cred ca a vrut sa spuna. Rotita aia mare de care se leaga curelele de la accesorii  ;D ;D

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #963 on: April 03, 2016, 22:06:50 PM »
Fulia vibrochenului. Nu stiu unde am spus alternator, dar o sa modific.

Răspuns: Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #964 on: April 03, 2016, 22:10:45 PM »


Si mai am o problema la gatul de alimentare cu ulei. Probabil cand s-a umblat la garniturile de care spuneam mai sus, nu a fost strans bine si la presiune probabil ca scuipa un pic la prinderea de bloc. Pe schema nu apare nici o garnitura, deci probabil e doar vorba de strangere si curatare. O sa vad care e problema cand umblu la ea. Initial am crezut ca la completarea cu ulei s-a dat pe langa, dar desi am curatat, a reaparut ulei in zona.


Ne-am uitat si la asta si pare strans gatul ala. Mihaitsa a curatat si monitorizam  ;D

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #965 on: April 03, 2016, 22:45:49 PM »
Urmatorul review la trusa de scule  ;D ;D

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #966 on: April 03, 2016, 22:51:34 PM »
hahahha sau un telefon inainte sa va apucati sa stricati :D ... nu dupa !:D :)))
@ mihaita baws  ai scapat de bataia aia ciudata ? si de zgomotul ala din stg  (huruiutul ) ??
« Last Edit: April 03, 2016, 22:53:06 PM by malakay »
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

KET

  • 3920
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #967 on: April 04, 2016, 09:25:03 AM »
Ce baieti harnici! Si perseverenti... Sa-i faceti distributia si lu' Danutz, acum  ;)

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #968 on: April 04, 2016, 10:01:11 AM »
@malakay: Pai de ce nu faci si tu la tutoriale cate un topic de "Heads up" sa stie lumea la ce sa fie atenta, nu neaparat pas cu pas. De exemplu eu nu am stiut de alinierea fuliei si nu scria nici in manualul de reparatii. Eram grabit si nu m-am mai uitat. Problema a fost si ca fulia GFB nu intra din prima si de fapt surubul o trage pe pozitie. Incerc sa ma scuz si eu dupa razboi.  ::)

Da, cum spuneam, au disparut toate sunetele dubioase. Am facut mai multe porniri la rece, inclusiv azi dimineata si e super silentios. Se aud doar injectoarele acum.

199.200km and counting :D  ;D


Poze:













Nu se vede bine, dar pur si simplu erau bucati rupte din curea. Cele doua opritoare par a fi cele vinovate. Am pus role originale toate. Cele de pe masina au fost originale pe jumatate (doar intinzatorul, rola mica si rola dintata). Restul erau GMB si deja se vedea ca au vaselina sarita din ele, desi nu prezentau joc sau zgomot la rotire prea mare.

Am cautat in jurnal si se pare ca ultima data am facut distributia in Mai 2013 la 181-182.000km.  Cine mai face ca mine distributia la 17k km? ;D BO$$

Pozele de atunci si impresii: http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=396.msg39807#msg39807
« Last Edit: April 04, 2016, 10:05:07 AM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #969 on: April 04, 2016, 15:09:56 PM »
Bravo Mihai! Felicitari pentru curaj si nu in ultimul rand pentru rabdare.
Legacy 3.0R

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #970 on: April 04, 2016, 18:19:14 PM »
Eu urmează.... La mai puțin de 15000 km   ;D

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #971 on: April 04, 2016, 20:06:35 PM »
Si bucuria asta a tinut 60 km. Are un mic tremurici si mi-a dat de 2 ori azi misfire pe cilindrul 1.

Toate vacuum-urile sunt la locul lor. La bobina de inductie nu s-a umblat si daca a curs apa pe ea trebuia sa se fi evaporat pana acum.

O s-o duc in service sa se uite la ea si sa puna restul pieselor pe care nu am apucat eu sa le pun, inclusiv bujiile noi si astia vor fi ultimii bani bagati in masina.

Daca merge ok, o sa mai merg cu ea pana cand se strica urmatoarea data si apoi caut un alt break de familie.

Pe asta o sa o tin pentru cand o sa fiu bogat.
Nu am avut noroc de ea, ce sa zic...

Incep sa il inteleg pe Razvan... sau cel mai bine Adi-Canada procedeaza. Efort initial la avans si apoi chirie lunara cu masina noua la 3 ani si avans vechea masina. Cred ca iese mai bine la bani.
« Last Edit: April 04, 2016, 20:08:56 PM by MihaiFlorescu »

moguai

  • 2814
Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #972 on: April 04, 2016, 20:33:25 PM »
Mihai, totusi masina are 12 ani (parca). E normal sa mai pice una alta zic eu. Culmea ca motor, transmisie sau suspensii sunt ok, inca tin bine din ce citesc pe aici. Problemele tale par a fi mai degraba de la "consumabile"


Sent from my iPhone using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #973 on: April 04, 2016, 21:29:08 PM »
Ai dreptate. Pacat ca nu merge doar cu motor si transmisie. Problema e ca masina imi place mult, ca puteam din prima sa imi iau altceva sau sa o pastrez pe cea pe care o aveam de noua, insa intretinerea la o masina veche si mentinerea ei in stare de functionare e ceva mai costisitoare ca rata la una noua.

Si mai e problema ca am pus mereu piese peste medie in ideea ca le schimb o data si o sa ma tina mult si bine si uite ca nu e asa.

Daca pic acum in grupul celor care isi strica masina si apoi zic de subaru ca nu e marca buna, da sunt de acord ca poate e problema si la utilizator, dar uite ca am mers si pe mana mecanicilor si vezi rezultate mai sus.

moguai

  • 2814
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #974 on: April 04, 2016, 22:03:45 PM »
Cred ca asta e cea mai mare problema, lipsa "meseriasilor" sau daca ei exista, a interesului sa faca treaba buna. De ce crezi ca am ales sa merg la AK pt banalitati? Pt ca sper ca ei sa fie altfel si poate sa nu ajung in situatii ca ale tale, cand desi ai cheltuit o groaza de bani cu piese bune etc ai ajuns sa ti bagi nasul singur pe la motor pt ca, cred eu, nu mai ai incredere in mecanici.


Sent from my iPhone using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

andea79

  • *
  • 4031
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #975 on: April 04, 2016, 22:22:49 PM »
pai si te dai batut asa usor ?

Muttley

  • 5124
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #976 on: April 04, 2016, 22:38:26 PM »
Nu se da batut, e inca proaspata. Ii trece  ;)
WRX SW 2002

Forester

  • 3114
  • The other right!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #977 on: April 04, 2016, 23:29:16 PM »
Nu am inteles Mihai care e cauza supararilor. Niste piese pe la distributie erau mult prea terminate pentru timpul si km parcursi. A aparut misfire err code, ceva nou. Mai e si altceva? Te-au mai suparat constant alte chestii in ultima perioada? Ca aveam impresia ca erai foarte happy cu masina.
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

UXE

  • 1741
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #978 on: April 05, 2016, 06:49:44 AM »

Incep sa il inteleg pe Razvan... sau cel mai bine Adi-Canada procedeaza. Efort initial la avans si apoi chirie lunara cu masina noua la 3 ani si avans vechea masina. Cred ca iese mai bine la bani.

Eu nu cred asta.  Dai masina veche ca avans (buy-back) sa zicem 10k de eur (sau verzisori) si apoi platesti 3 ani rate, da? Eu cred ca rata aia este mult mai mare decat bagi tu bani lunar in masina.   Sa zicem ca ar mai fi de dat inca 20k de eur, asta inseamna o rata de 555 de eur pe luna timp de 36 de luni, fara dobanda.  Este adevarat  ca reviziile sunt infime.  Este adevarat ca nu iti mai bati capul cu tot felul de probleme.  Dar, probabil ca salariu de Canada nu se compara cu cel de aici si cheltuielile sunt mai suportabile.


A mea are 10 ani  si am bagat in ea vreo 5k de eur in mai putin de un an de cand am luat-o.  Mai bag un pic in ea si sper sa nu mai calc pe la service decat ptr revizii  ;D

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #979 on: April 07, 2016, 16:24:05 PM »
Din motive de logistica si starea masinii nu m-am dus la BV, desi era prima optiune. Nu cred ca as fi ajuns pana acolo sau daca ajungeam in nici un caz nu ar fi facut bine motorului.

Asa ca am apelat din nou la Neortic, fiind la 3 minute de biroul meu.

Astazi s-au facut asa:
- inlocuit bucsi bare stabilizatoare fata/spate
- inlocuit bielete antiruliu fata/spate
- inlocuit pivoti fata
- desfacut distributia - constatat ca era decalata cu 1 dinte rola/axa cu came de evacuare pe partea dreapta a motorului (cea cu turbo) -  eroare de montaj (mea culpa) sau intinzator slab + lipsa opritoare sunt cele doua posibile cauze

Maine:
- aliniata din nou distributia
- remontat opritoarele curelei (cele pe care eu nu le-am mai pus); mi-a spus 'nea Florin ca are o metoda de a le pune la distanta corecta, lucru pe care nu l-am vazut intamplandu-se cand am facut distributia acum 3 ani in alta parte, fapt care a si dus la contactul permanent intre coltul unui opritor si curea
- test compresie
- schimbat bujii

Apoi pumnii stransi ca aia sa fi fost problema si totul sa fie din nou in parametri.
« Last Edit: April 07, 2016, 16:27:43 PM by MihaiFlorescu »