Salut.
Sunt proaspatul posesor al unui Forester SG 2.0 X Automatic, 2006 prima inmatriculare.
Are 196k km.
GPL instalat de la 0 km in repr. Subaru.
De provenienta e din Germania.
Azi am pus numerele rosii pe el, prima experienta la condus si am pus-o si pe sotie sa conduca ea fiind mai tematoare cu condusul.
Primele impresii:
- Nu are nici o picatura de ulei pe dedesubt. (grup, cutie viteze, motor)
- Discurile frana fata arata schimbate.
- Toba finala arata destul de bine.
- Trapa functioneaza rareori (motorul merge greu si de cele mai multe ori nici nu porneste, doar clic se aude de la relee.)
- Rezervorul GPL are 74L (asa scrie intr-un zulassung din 2009). Trebuie schimbat, am luat legatura cu 2 ateliere. Instalatia e Teleflex GFI si am inteles ca e adaptiva, nu are nevoie de reglaje din soft.
- Motorul merge bine. Suna ca o uzina.
- Usa soferului are putin joc la balama.
- Cartea de service e completata pana la 144k km apoi apare un schimb de ulei la 193k. (lipsesc deci vreo 3 servisari din carte).
- Nu am nici un indiciu daca si cand a fost schimbata distributia.
Probabil ca va trebui sa sa o schimb eu.
Restul aparaturii de bord e functionala.
- Acum pe seara am observat ca iluminarea de la reglajul oglinzilor nu merge.
- Interiorul arata f.bine, urme usoare de uzura pe comenzile de pe usa si pe volan. Tapiteria e curata fara rupturi. Bricheta pare nefolosita. Plafonul e curat. Scaunul soferului nu arata uzat.
- Pe ultimul TUV scrie ca bratele fata sunt ruginite.
- Bateria cred ca e terminata. Nu am detalii cat e de veche. Poate e doar faptul ca a stat la dealer 3 luni.
- Suspensia spate e SLS si pare ca e slabita deoarece are 398mm (in loc de 435mm).
- Suspensia fata sta la 425-430mm
- Se pare ca catalizatorul a fost schimbat. Se vad urmele de sudura si pare putin lasat in jos (sudat stramb?)
- Suportul de prindere al carligului arata destul de ruginit, cheia nu o am si cred ca nu a fost scos niciodata.
- Farul din dreapta are condens in el.
- Saptamana viitoare o sa fac o vizita la Trakia sa ii faca o evaluare si niste teste ca sa stim cum stam.
Avem un Hyundai i20 2018 si mergem cu el oriunde e nevoie (job, cumparaturi, concedii). Consumuri de 7.8 in oras si 5.5-6 autostrada. Avem 33k km cu el.
Am cumparat Foresterul pentru transmisia integrala si pentru spatiul interior. Locuim intr-o zona/cartier cu drumuri neamenajate, mai inclinate si iarna e o problema.
Mai folosim si o ruta alternativa spre oras peste camp cand e aglomeratie mare.