Din cate-mi dau seaman, este vorba despre un defect de fabricatie al motorului in discutie.
In aceste conditii, sunt 99,99 % sanse sa primesti un motor nou.
Sa nu uitam ca Subaru a inlocuit gratuit motoare cu aproape 200k km la bord, la masini iesite binisor din garantie, deci clar nu vor fi probleme la o masina (aproape) noua, aflata in garantie.
In cazul meu, singurul inconvenient a fost ca masina a stat 4 luni blocata in service, pana s-au plimbat hartiile, pana s-a discutat, pana s-a primit OK-ul si apoi motorul din Japonia.
In acest caz insa, dat fiind faptul ca de anul trecut AK a semnat contractul de service direct cu producatorul (prin intermediul subsidiarei din Italia), este foarte posibil ca lucrurile sa se miste mult mai repede si mai smooth - inainte, documentatia si claim-ul de garantie trecea prin ”filtrul” de la SMT, apoi prin inca niste maini pana ajungea la producator. ... Si cum pana la Dumezeu te mananca sfintii ... comunicarea era destul de anevoioasa.
Bafta !