Am reglat saboţii astfel încât să intre tamburii, aş spune eu că la limită, să nu facă contact cum spunea Mutlley. Apoi am strâns piuliţa de la manetă la maxim, adică se terminase filetul şurubului ataşat de cablu. Nu am mai numărat câţi dinţi are cursa 5/6-8/9 sau mai mulţi. Poate m-am înşelat aici voi verifica.
M-am uitat pe link-ul ataşat, pentru verificare. Aş spune că aşa am procedat, chiar ieri am verificat încă o dată, am demontat/montat tot.
Problema a apărut după ce am schimbat plăcuţe/discuri/saboţi/accesorii pe spate, nu mai ţinea frâna de mână. Am reglat-o de la manetă şi mi s-a părut ok.
Dar, doar, mi s-a părut pt că, ulterior, am lăsat maşina în rampă/pantă mai pronunţată şi o lua la vale. Ieri după toate aşa-zisele reglaje am încercat plecarea de pe loc şi pleca cu ceva chin. Apoi am fost să o probez pe o stradă în pantă, nu ştiu să aproximez inclinaţia şi nu ţinea.
Comparativ, aspiratul in aceeaşi situaţie, pe aceleaşi străduţe, nu se mişca şi am încercat şi plecarea de pe loc, nu a mers, la acelaşi nivel de insistenţă ca la XT-ul în cauză.
Şi la aspirat am înlocuit aceleaşi piese şi tot eu am făcut "lucrarea", ca să mă exprim aşa.