Mulţumesc! Dacă nu reuşesc să mă lămuresc voi apela la amabilitatea ta . Am reuşit să mă conectez, într-un fel, dar sunt destul de bulversat să nu zic impacientat ...
Să iau povestea de la început... există posibilitatea ca Btssm să nu recunoască ECU datorită unor update-uri ... aşa că am apelat la site-ul romraider şi după an şi model de maşină am identificat două ID-uri :
2006 EDM Subaru Forester XT MT A8DH100F 4242584106
2007 EDM Subaru Forester XT MT A8DK100F 4E42584007
Maşina fiind înmatriculată prima dată în 01 iunie 2007 (sper să nu rămână doar o jucărie) am considerat că prima variantă e cea compatibilă ...
şi de aici începe distracţia...cât de relativ este totul... vestea bună e că m-am conectat ... veştile de după nu prea mi-au plăcut.
Am creat un profil cu ECU ID ... şi la relanti LV-ul mi-a returnat astea :
de unde am înţeles că IAM = 0 şi nu e bine deloc
după care a apărut avertismentul
KNOCK DETECTED at 2024-02-17 03:07:20 p.m.
AFR: 14.7
AFR Target: 0.5
AFR (lambda): 1.00
AFR Target (lambda): 0.04
Boost (psi): 0.0
FKC (deg): -22.85
FLKC (deg): 40.00
Fuel correct (%): 100.5
Fuel learn (%): 2348.78
IAM: 0.000
Injector PW (ms): 2.0
Load (g/rev): 0.27
MAF (g/s): 3.74
RPM: 840
Speed (kmh): 0.0
Throttle plate (%): 4.3
Timing (deg): 17.5
destul de nedumerit ... să nu zic chiar speriat ... am creat un alt profil cu cel de al doilea ID ECU şi am obţinut asta :
aici cel puţin IAM-ul e 1
Având în vedere cele de mai sus, Andea, poate mă îndrumi ce să mai verific, eventual să încerc cu alte ID-uri pt ECU, alte instrumente de măsurare ....
sau mă găndesc să caut mecanic sau alte soluţii ...