Updates:
Am adunat undeva la 10k km de cand am luat Outbackul, si imi place tot mai mult, cu toate hibele si comportamentul lui temperamental
Mai sunt chestii pe care trebuie sa le rezolv, dar duc lipsa acuta de timp... Dar poate vara asta tot mai fac cate ceva. Vreau sa reconditionez etrierii, stiu sigur ca unul din ei mai blocheaza uneori, spate dreapta, dar mai bine ar merge sa fie toti facuti.
Acum ca au venit caldurile din nou, cum AC-ul meu nu mergea de cand am luat-o (compresor blocat, si am luat un compresor SH care iar s-a blocat), am zis hai sa caut compresor, sa il fac sa mearga, si am umblat cateva zile sa caut compresor prin zona... Se pare ca am fix modelul ala de compresor-unicorn care nu se gaseste pe nicaieri si difera de restu modelelor. Dar la sfatul cuiva de la un centru de dezmembrari, care aparent avusese aceeasi problema, am dat cu un degripant pe ambreaj si dupa, cu pistolul cu impact, s-a deblocat compresorul foarte usor... Umplut cu freon, si baga rece. In continuare caut un compresor ok, ca al meu face galagie, dar macar am racoare in masina cat merg cu ea.
Ce as mai vrea sa ii fac pana la toamna e o izolare completa pe burta... nu are rugina deloc, si nu as vrea sa apara.
In rest urmeaza alt schimb de ulei, si cam atat..
Ce ma bucura e ca desi am avut episodul cu termostatul blocat si s-a incalzit atunci, acum e ok, chiar si pe 34 de grade si trafic nebun, sta cuminte temperatura, mai porneste prima treapta a ventilatorului, dar cam atat. Pana ieri cand am pornit compresorul nu stiam daca a doua treapta functioneaza. Se pare ca da.
Consumul de ulei e la fel, 1L/1500-2000km, in functie de cum mergi cu ea. Aia e
, traim cu asta