Chiar acuma cautasem prin postarile lui sa vad ce baiuri o avut, si nu mi se pare ca is aceleasi simptome... Ba din contra.
1. la mine sta ok la relanti, nu are trepidatii sau ceva (doar uneori la cald, parca putin se simte, dar asta si pt ca IACV-ul o mai lasa sa coboare pe la 550 rpm)
2. Cand o pornesc dupa ce sta 12h+ se comporta cam asa: invarte de 4-5-6 ori, tuseste o data, si o ia, sta vreo 2 secunde pe la 800 rpm apoi urca la 1500 si aia e. Nu se mai opreste, nu figuri, nu nimic.
Am incercat de doua ori, in vara, o pornire direct pe gaz, ca era cald afara, si a pornit fix ca in clipul pus de mine mai sus, la sfert de cheie, dupa ce statuse nepornita o saptamana.
Mie imi e 99% clar ca problema e undeva pe circuitul de benzina, dar momentan nu ma deranjeaza asa de tare incat sa imi bat capu prea mult cu asta. Dupa ce scap de RAR, da.
Si da, masina a fost folosita pe gpl destul timp... il are montat din 2007 si cam 140 de mii de km. Dar pe de alta parte instalatia a fost montata in italia si s-a mers doar in italia pe gaz pana vara asta. Acum poate fabulez, dar cunosc mai multi montatori de GPL si toti au zis ca acolo gazul e putin diferit fata de al nostru si nu afecteaza asa tare motoarele. Daca ei bat campii, bat si eu
)
Bun sfat cu regulatorul, mersi oricum. Maine mai incerc o data sa fac clip la pornire sa se vada exact despre ce vorbesc. Fingers crossed sa nu porneasca la sfert
)
(Side note, eu am mai avut masini pe GPL, la unele montat cat au stat la mine, altele il aveau deja montat, si am observat la doua din ele, o Laguna 1, 1.6 16v, si la un Saab 9-5 cam acelasi comportament. Dupa cateva mii de km parcursi pe gaz, incepeau sa porneasca greu. Mult mai greu decat imi porneste Outbackul acuma. Rezolvarea era sa pun un aditiv pt injectoare in rezervor si sa merg cam 100 de km pe benzina exclusiv, dupa porneau la sfert)