Hai ca scriu acuma ca m'am mai calmat.
Ai dreptate, arata chiar surprinzator de bine si cel mai important, nu are rugina!! Inafara de rugina, care e moartea pasiunii rau de tot, restul toate se fac
Deci am avut de facut un drum pana la Targu Mures si cum ieri am rezolvat cu servo, am zis ca ma duc linistit. Incolo am mers lejer, am avut un varf de 170, in rest 120-130 pe autostrada. Temperaturi monitorizate pe torque intre 88-94 pe tot drumu.
Inapoi, pana la turda am venit tot asa 120-130, si dupa, pe unu din dealuri am urcat cam cu 140, destul de lejer, pe urmatoru am zis ca o las mai moale si mergeam cam cu 110, dar am simtit ca parca nu trage.. Am bagat pt cateva secunde pedala in fund si nimic. Urcat dealu, drum drept, tot asa si acolo... Si cumva arunc ochii la acu de apa si il vad ca e mai sus de jumate un pic, nu mult, 1mm, poate 1.5mm... Sar sa pun torque, ca nu il mai pusesem inapoi, dar si janghina aia fix cand ai nevoie se conecteaza greu... A durat cel putin 30 de secunde sa se conecteze, poate chiar spre un minut, si in timpu asta o lasasem moale, cu pedala abia atinsa cat sa tina la 80-90, scazuse pana la 96. Am accelerat un pic si a inceput sa urce, 98-100-102-103, lasat la 80, 2000rpm, in decurs de 3 minute era la 91 de grade apa. Am mai urcat pana pe la 120 dupa cu ea, dar destul de finut, apa se mentinea la 90.
Ajuns acasa am zis sa verific ce ii pe sub capota si sus, la vasul de supraplin, pe langa furtun se vedeau urme de antigel, dupa m'am uitat jos in scut si erau ceva urme si acolo. Verificat nivel antigel, era undeva intre jumate si minim. Ieri era la maxim. Acuma mai vedem maine ce si cum, o sa mai completez iar pana la maxim. Si mai urmaresc temperaturile sa vedem ce face zilele viitoare. Sambata test de compresie.