Nu știu dacă mai e de actualitate in sensul că Outback-ul asta e deja de vreo 2 ani prin America și de vreun an pe la noi, dar pot sa pun și eu impresiile după fix un an de folosință și 20.000 de km parcurși.
Am mai scris eu pe undeva, Eyesight este folositor până când reușește să te încurce... Am avut câteva frânării bruște când eu trebuia să accelerez, am avut însă noroc că nu m-a lovit nimeni. Dar m-a și scutit de accidente (cel puțin așa cred) de vreo 2 ori...
In rest, mașina este foarte confortabilă, pentru asta am și cumparat-o. Ca fapt divers, anul trecut în vara am hotărât să îmi cumpăr o mașină și era hotărât să își un Plugin Hybrid. Însă când m-am urcat în una-doua, parca nu mă regăseam, nu simțeam nici o "chimie" între mine și mașină... Cel puțin interior. Dar Subaru m-a surprinde plăcut că a adus modelul nou de Outback. Știam că se vindea doar in America. Și imediat cum am urcat la volan chiar daca eram in showroom și cu motorul oprit, m-am simțit confortabil. S-a dus încolo toată dorința mea de ecologie și electrificare...
Pe sosea nu este Speedy Gonzales, dar îți dă un sentiment de liniște și siguranță. Asta până iese din oraș și încep să mă apuc sa depășesc.... In depășirii activez modul S (in rest o țin pe I) și CVTul îmi urca motorul in 4 mii de ture, depășirile in felul asta le fac fără probleme. Altminteri, prin oraș am perioade când nu depășesc 1500 rpm. Accelerez de exemplu până la acea turație și încerc să o mențină constantă. In rest, cutia i-ai face treaba in sensul că își variază raportul astfel încât viteza creste in principiu liniar. Nu plec primul de la semafor, dar nici nu încurc circulația. In felul acesta am și consumuri de sub 10 l /100 km in București. Depinde bineînțeles de trafic, de vreme, am observat că vara consuma mai puțin, chiar și în ciuda ACului. Cel mai rău a fost asta iarna când la drumuri scurte și foarte scurte, nu ajungea să se încălzească că lumea, ajungem și la 12l la sută. Dar că o medie ajungeam de avocați la 10.5. Eu zic că e acceptabil, can atât consuma uneori și mașini cu motoare mai mici, cum ar fi cele de 1.6 pe benzina....
La drum lung pe autostrada, la viteza de croaziera pe care de obicei o setez la 135 km/h, turometrul asta pe la 2200-2300 rmp, ceea ce este destul de confortabil pentru ambianța interioara.
Ar fi multe de spus, dar mă opresc aici, per total sunt mulțumit de mașină. Nu am mai avut Subaru...