la 211 cp nu are rost nici un FMIC, poate ai si setarea OEM si in acest caz pune repede TMIC-ul ca mai mult strici decat castigi ... oricum ar fi ... more details needed
Mașina nu o am de foarte mult timp, am făcut maxim 1000 km cu ea de când o am. Am luat-o asa de la fostul proprietar, cu FMIC, care la incheierea tranzacției, mi-a dat și IC OEM. Turbina este OEM, neboostată, remaparea nu a fost făcută pentru partea de turbo boost sau injecție, din câte mi s-a spus.
Mari modificări nu are mașina, decât admisia cu un filtru sport și evacuarea din inox pe 63.
Oricum cu acest FMIC se simte destul de mult turbo lag-ul, mă gândesc serios să trec pe TMIC din cauza de siguranță și estetice. Singura mea reținere pe care o am față de TMIC este faptul ca motorul se va încălzi mai repede și mai mult (nu?!).
Orice fel de sfat, critică, injurătură este binevenită !