Am reparat a doua ciobitura de parbriz in 6 luni... Tot o piatra imensa ceva, luata pe furtuna de ieri, tot de la un tir de pe contrasens...
11.000 km deja si abia acum a scazut range-ul de Adblue la 7000 km, de la 9040 unde a stat pana acum. Asta dupa 2 zile si vreo 600 km cu autostrada si fataiala prin oras.
Consumul mediu prin Bucuresti, cu trafic haios ca de obicei, undeva la 9.5.
Consumul pe autostrada, mediu, in functie de portiuni mai drepte sau mai denivelate etc, undeva intre 8.6 si 9.5 la viteze intre 130 si 140 km/h.
Consumul la viteze de DN, undeva la 7 sau chiar sub, dar nu am mers prea mult pe astfel de drumuri.
In continuare foarte multumit, cu unele exceptii - celebrul lane keeping assist, dar si pilotul automat adaptiv care e foarte agresiv la demaraje dupa ce scade viteza in spatele masinilor pe care le ajungi din urma sau cand urca pante pe autostrada - efectiv duce acceleratia blana. Not good, deja il evit cand am astfel de situatii si reiau dupa ce fac manevrele de accelerare manual
Geamurile laterale par foarte sensibile la zgarieturi - respectiv sunt deja vreo 3 zgarieturi de la sters cu carpe super curate si cu mult lichid in prealabil - am comparatie cu acelasi tip de carpe si aceeasi tactica la alta masina, care in 10 ani nu a avut o zgarietura vs asta cu deja vreo 3... Parbrizul la fel, ori o fi ghinion cretin ori e mai sensibil si asta vs alte marci, nu stiu... Si la Subaru aveam aceeasi senzatie referitor la geamuri si parbriz, dar na, poate o fi de la schimbarea climatica
La plusuri as adauga si faptul ca este chiar silentioasa la viteze de croaziera, inclusiv pe autostrada la 140 km/h, foarte silentioasa in continuare si pe denivelari sau gropi, zici ca mergi pe covor. Nici nu abuzez in abordarile pe denivelari, dar chiar si asa, e impresionant.
Confort la drum intins si din punct de vedere scaune, climatizare etc. Big like.