Ieri am fost la Brasov pt constatare detaliata daune, desfacut elemente etc. Cu ocazia asta au mai fost indreptate una, alta, sa pot sa folosesc normal masina (usa de bena era blocata, bara era vizibil lasata, senzorul si modulul de blind spot dadeau erori etc). Totul a decurs foarte bine, multumesc si pe aceasta cale Auto Kino pt profesionalism plus extra rabdare si extra atentie la detalii. A fost refacut deja si procesul verbal de reparatii, deci super ok si oamenii de la Omniasig.
Acum incepe si partea interesanta... M-am gandit eu ieri sa fac un traseu la care visam de mult, respectiv Sacele - Valea Doftanei, asa ca am plecat pe ruta ocolitoare spre Bucuresti. Mers in Sacele, apoi virat pe drumul judetean (chipurile) spre forestierul care duce la Valea Doftanei, crezand ca este varianta usoara, de vara, pe care o tot vazusem pe youtube... Si asa a inceput, aproximativ un sfert din drum... Dupa care lucrurile s-au complicat brusc, cand a inceput urcarea... Ravene adanci, sleauri adanci, noroi calumea pe alocuri, iar cireasa de pe tort - o bucata de drum surpat, cand credeam ca am scapat de provocari, eram deja spre coborare... Acolo a fost cel mai extrem, practic am trecut, intr-un final, cu jumatate (fara nicio exagerare) de latime roata dreapta fata si o jumatate de latime roata stanga spate, dupa ce am coborat de doua ori din masina, sa vad daca sigur se incadreaza si macar atat... Traversarea am facut-o cu reductorul si blocantul spate activate, in ideea in care, daca secunda si milimetrul alea fix pe fix nu se confirma, sa traga totusi axa spate complet si sa treaca... A functionat, a fost cu siguranta si noroc si cineva acolo sus.
Iar eu am incalcat doua reguli de baza in materie de plimbari prin natura... Nu pleci niciodata singur, minim doua masini si nu pleci nepregatit pe drumuri necunoscute...
Partile frumoase si bune, ca sunt destule: imi doream de mult sa ies pe teren cu masina asta, pe munte. Si am reusit. M-am deconectat total, si la propriu si la figurativ (nu era semnal, evident, deci daca era vreo problema trebuia sa merg frumos si alert pe jos), iar masina a aratat adevaratele ei calitati - este efectiv tanc si extrem de sigura pe manevre si comenzi. Am folosit toate sistemele ei pt teren - reductor, blocant spate si descent control, care efectiv si-au aratat utilitatea in cele mai potrivite si complicate momente. Iar anvelopele, pe care initial le-am contestat destul de mult, AT-uri de vara, au fost incredibil de bune, nu au derapat decat in doua momente, in niste gropi urate cu noroi, bonus si pe drum inclinat intr-o parte... Dar si acolo au avut aderenta in tractiune si masina a iesit fara emotii. Masina. Ca eu am avut destule, e ok
Las cateva poze de pe camera de bord, nu sunt foarte relevante, doar cu titlu de prezentare
Data si ora sunt evident nesetate.