Isuzu D-Max 2021
Subaru club Romania

Isuzu D-Max 2021

dan_b

  • 1343
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #40 on: June 23, 2021, 17:03:42 PM »
La OBK este un buton fizic, dedicat - are 4 setari 1..2..3..4...unde numerele reprezinta secunde (pana la impact banuiesc 😅) si distanta pe care o pastreaza se modifica in functie de viteza , adica la 2s poti avea o distanta de X m la 30km/h iar la 160km/h distanta este de Y m ...ceva mai mare, bineinteles. Eu nu imi pot imagina un acc fara aceste setari...dar cine stie? Poate la Isuzu e o singura pozitie.
Aha, asta are si Isuzu, sigur. La mine e pe minim, am editat mai sus :)
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1343
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #41 on: July 13, 2021, 10:48:46 AM »
Cand pleci tarziu de acasa si e aglomerat pe sosea...

ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #42 on: July 13, 2021, 14:13:03 PM »
Cand pleci tarziu de acasa si e aglomerat pe sosea...

Intri pe drumuri care nu plac masinilor sensibile (cu funde si sclipici).
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

dan_b

  • 1343
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #43 on: July 13, 2021, 14:26:14 PM »
Da :)
Este in super elementul ei pe drumuri de camp, chiar confortabila. Cu ceva greutate in bena ar fi si mai ok, dar este incantare si asa.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1343
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #44 on: August 27, 2021, 19:41:35 PM »
Azi am facut revizia de 15.000 km, alta plimbare de placere la Auto Kino, imbinat utilul cu placutul.
A durat ceva mai mult pt ca au fost niste update-uri de soft care chiar au imbunatatit niste comportamente ale masinii unde nu credeam ca e nevoie :)
Adblue i-am completat de curand pt prima oara, la vreo 14.400 km, deci impresionant, cred. De noua arata autonomie 9400 km si iata ca abia la 14.400 s-a aprins ledul de avertizare, la autonomie adblue 2500 km. Dupa realimentare 10L arata 12.500 km si nu s-a miscat deloc pana acum, dupa deja 1000 km parcursi. O trec la surprize placute si asta e :)
Consum mediu Bucuresti-Brasov 9,5 la dus si 8 la intors, ca vale :) Condus normal spre alert la dus si contemplativ la intors.
Timp plimbare: 2.40 ore dimineata pe DN1/A3 si 4 ore dupa-amiaza pe DN1A... Ca infrastructura... Ocazie cu care am revazut cu placere zona Sacele - Cheia.
E o placere masina asta pe drumuri de munte, fie ele sosele sau nu :) Desi este super ok si pe autostrada spre mare, nu am ce sa ii reprosez. Dupa revizie pare si mai silentioasa (cumva e normal), gratie uleiului nou si probabil si unuia din update-uri...

ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1343
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #45 on: September 26, 2021, 20:01:32 PM »
Azi am incarcat "Izuzu" cu 600 kg si in afara de faptul ca suspensia a devenit mai confortabila, nu s-a simtit nimic diferit :)
Incantat.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1343
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #46 on: October 05, 2021, 10:28:36 AM »
Inaugurat ieri, din pacate, o lovitura puternica din spate... Haosul standard din trafic, combinat cu o idioata care mi-a taiat fata, cu autobrakingul care a franat prompt si culminat cu cel din spate (cu un CX5) care, pe fond de neatentie, s-a infipt direct in mine...
Ocazie cu care am vazut ca siguranta in masina asta e pe bune (desi nu imi doream dovezi), nu s-a auzit decat bufnitura, in rest nu s-a simtit cine stie ce... Daune: strambat bara spate, strambat partial usa bena, spart putin pe margine stop stanga spate, zgariat colt aripa stanga spate si valurit usor bandou aripa stanga spate (usor deformat de la impact, cred ca revine automat la forma - l-am observat abia pe seara, in alta lumina).
Ciudat este ca omului cu CX5  nu i-a intrat autobrakingul, desi ar fi trebuit. Daca se activa, poate nu se mai intampla nimic... A fost aproape de dauna totala, doar ca nu i-au sarit airbagurile.
Acum sa vedem cat de prompt se rezolva cu Casco si altele. Inceputul a fost bun, rezolvat deja online mare parte din treaba. Daca se finalizeaza si dosarul prompt, ma declar multumit, chit ca ideal era sa nu existe asemenea experiente...
« Last Edit: October 07, 2021, 14:18:10 PM by dan_b »
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1343
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #47 on: October 07, 2021, 14:24:59 PM »
Si apar primele balbe de la asigurator... ieri am primit procesul verbal de reparatie (deci ok ca termen), dar cu niste probleme la care acum astept solutionare urgenta...
Ca fapt divers, te gandesti ca ai asigurare si e ok.. e ok partial. Pt ca pierzi timp, nervi, alergatura, deci si bani. Din banii tai.
Later edit: Rezolvat si neintelegerea de la asigurator, toate bune.
Acum sa vedem cat dureaza reparatia, cu tot cu venit piese, ca model nou...
« Last Edit: October 07, 2021, 21:20:02 PM by dan_b »
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #48 on: October 07, 2021, 21:32:00 PM »
Si eu am avut acum aproape 3 saptamani un mic incident, am facut constatarea online, si am primit procesul verbal de reparatie unde cel mai multe piese se repara si revopsire, am dus masina la AutoKino au defacut-o si au facut reconstatare cu poze detaliate, au primit acceptul de la asigurator pentru reparatie si piese au fost inlocuite, dupa 2 saptamani am primit masina inapoi, nu am solicitat masina de inlocuire de la asigurator.
Forester 2.0 NA MY2018
XV 2.0 Hybrid MY2021

dan_b

  • 1343
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #49 on: October 07, 2021, 22:10:10 PM »
Da, e stresant. Eu ma astept sa stau mai putin fara masina, vedem. Sunt multe inlocuiri, nu prea sunt reparatii. Cel putin nu la vedere, in afara de niste zgarieturi pe aripa stanga spate.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1343
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #50 on: October 13, 2021, 13:56:38 PM »
Ieri am fost la Brasov pt constatare detaliata daune, desfacut elemente etc. Cu ocazia asta au mai fost indreptate una, alta, sa pot sa folosesc normal masina (usa de bena era blocata, bara era vizibil lasata, senzorul si modulul de blind spot dadeau erori etc). Totul a decurs foarte bine, multumesc si pe aceasta cale Auto Kino pt profesionalism plus extra rabdare si extra atentie la detalii. A fost refacut deja si procesul verbal de reparatii, deci super ok si oamenii de la Omniasig.
Acum incepe si partea interesanta... M-am gandit eu ieri sa fac un traseu la care visam de mult, respectiv Sacele - Valea Doftanei, asa ca am plecat pe ruta ocolitoare spre Bucuresti. Mers in Sacele, apoi virat pe drumul judetean (chipurile) spre forestierul care duce la Valea Doftanei, crezand ca este varianta usoara, de vara, pe care o tot vazusem pe youtube... Si asa a inceput, aproximativ un sfert din drum... Dupa care lucrurile s-au complicat brusc, cand a inceput urcarea... Ravene adanci, sleauri adanci, noroi calumea pe alocuri, iar cireasa de pe tort - o bucata de drum surpat, cand credeam ca am scapat de provocari, eram deja spre coborare... Acolo a fost cel mai extrem, practic am trecut, intr-un final, cu jumatate (fara nicio exagerare) de latime roata dreapta fata si o jumatate de latime roata stanga spate, dupa ce am coborat de doua ori din masina, sa vad daca sigur se incadreaza si macar atat... Traversarea am facut-o cu reductorul si blocantul spate activate, in ideea in care, daca secunda si milimetrul alea fix pe fix nu se confirma, sa traga totusi axa spate complet si sa treaca... A functionat, a fost cu siguranta si noroc si cineva acolo sus.
Iar eu am incalcat doua reguli de baza in materie de plimbari prin natura... Nu pleci niciodata singur, minim doua masini si nu pleci nepregatit pe drumuri necunoscute...
Partile frumoase si bune, ca sunt destule: imi doream de mult sa ies pe teren cu masina asta, pe munte. Si am reusit. M-am deconectat total, si la propriu si la figurativ (nu era semnal, evident, deci daca era vreo problema trebuia sa merg frumos si alert pe jos), iar masina a aratat adevaratele ei calitati - este efectiv tanc si extrem de sigura pe manevre si comenzi. Am folosit toate sistemele ei pt teren - reductor, blocant spate si descent control, care efectiv si-au aratat utilitatea in cele mai potrivite si complicate momente. Iar anvelopele, pe care initial le-am contestat destul de mult, AT-uri de vara, au fost incredibil de bune, nu au derapat decat in doua momente, in niste gropi urate cu noroi, bonus si pe drum inclinat intr-o parte... Dar si acolo au avut aderenta in tractiune si masina a iesit fara emotii. Masina. Ca eu am avut destule, e ok :)
Las cateva poze de pe camera de bord, nu sunt foarte relevante, doar cu titlu de prezentare :)
Data si ora sunt evident nesetate.


« Last Edit: October 13, 2021, 13:57:57 PM by dan_b »
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1343
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #51 on: October 13, 2021, 15:12:16 PM »
Si niste poze cu partile normale ale traseului :)

ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #52 on: October 13, 2021, 15:40:34 PM »
Fain traseu, bine ca ai apucat sa mergi pe el pana nu se asfalteaza  ;D . Noi am fost din cealalta parte , apoi ne-am intors...pt OBK -ul meu era prea brutal.

dan_b

  • 1343
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #53 on: October 13, 2021, 15:50:15 PM »
Da, e superb si traseul, foarte frumoasa toata zona.
Nici eu nu eram sigur ca trec la un moment dat, erau ravene si sleauri la un loc,, in urcare sau coborare abrupta, care te puteau propti in maluri de pamant... Sleauri cu noroi, foarte adanci si cu maluri inalte in urcare... Acolo clar nu trecea o masina cu garda la sol mai joasa. Si eu am atins usor la un astfel de prag, dar atat.
Am abordat cu viteza minima si din fericire a functionat.
Cred ca este si un traseu usor - mai mult ca sigur, dar cred ca e intre Cheia si Doftana, deci nu din Sacele. Am vazut pe youtube diverse filmulete si erau parcurse inclusiv cu suvuri mai joase - Tiguan, Forester SG. Pare ca e pe jos acel traseu, dar eu am nimerit gresit pe asta... :)
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #54 on: October 13, 2021, 17:38:13 PM »
SG-urile au minim 21cm garda la sol, Tiguan 17,5cm.
Vad ca D-Max are 29cm.
« Last Edit: October 13, 2021, 17:41:36 PM by BOXER »
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

dan_b

  • 1343
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #55 on: October 13, 2021, 18:31:59 PM »
Nu stiam cat au SG-urile, doar la SH, unde e tot 21.
Si la Isuzu e vreo 24-25 garda declarata, dar utila/reala, e vreo 29-30, depinde unde te raportezi.
Pe traseul ala, strict pe cele 2-3 zone cu probleme, nu as fi razbit cu SH-ul clar.. Nici nu ma aventuram.
Pe langa garda la sol, mai conteaza si dimensiunile rotilor la genul ala de situatii, precum si cuplul la turatii joase. Am vazut diferenta pt ca am reper un traseu dificil parcurs cu Foresterul SH benzina, unde chinuiala a fost maxima.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #56 on: October 13, 2021, 18:39:32 PM »
Sincer din poze mi se pare destul de ușor traseul pt tancul tău. Sau sunt pozele extrem de proaste.
Ce garda la sol are? Ce at uri ai?
Garda la sol īnseamnă cel mai jos punct. Nu distanta de la praguri la sol.
« Last Edit: October 13, 2021, 18:40:30 PM by Mariansro »

dan_b

  • 1343
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #57 on: October 13, 2021, 18:58:30 PM »
Da, nu se vad in poze adancimile santurilor si inclinatia drumului atat pe urcare cat si lateral. Camera asta de bord nu filmeaza bine deloc, nici eu nu sunt multumit, nici pe sosea nu se vede cine stie ce.
Garda la sol este 24 cm, am zis mai sus, dar asta in punctul cel mai jos, de care poti sa tii cont in abordarile traseului, pe cat posibil.
Au fost inclinatii si de 45 grade pe lateral, dar si urcari de vreo 30 grade, cu sleauri transversale in valuri plus ravenele, plus cross, trecerile in diagonala.
Am niste filmari, dar nu am postat niciodata pe youtube si nu m-as apuca nici acum, insa pe filmari singura diferenta e ca se observa miscarile masinii, altfel tot lipsa de detalii :) Pot trimite pe privat niste filmulete, am pus pe transfer, cu rugamintea de a nu fi date mai departe public. Chit ca nu apare nimic deosebit :) 
Foarte adevarat ca masina a facut fata cu brio la traseul ala si sigur s-ar fi descurcat si pe portiuni mai dificile. E clar acum cat poate.
AT-urile sunt Dunlop Grandtreck AT25, produse pentru piata australiana si asiatica (de aici si retinerile mele initial raportat la comportamentul lor pe teren cu noroi sau asfalt rece si ud).  Nu sunt pt piata europeana, dar cu ele a venit dotata masina. Intr-un final le-am remontat pe masina in primavara (in iarna, cand am luat masina, am pus direct anvelope de iarna) si am fost uimit de comportamentul lor overall. Acum, pe traseul descris chiar au fost excelente, mai mult decat ma asteptam. Si-au aratat limitele insa tot ieri, dar pe soseaua uda, pe serpentine intre Valea Doftanei si Comarnic, unde patinau imediat pe viraje daca acceleram mai sustinut :) Urmeaza sa le pun pe cele de iarna, oricum.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1343
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #58 on: October 13, 2021, 19:05:49 PM »
Later edit: provocarea a fost si sa nu apara daune noi la masina, recunosc. Si am reusit. In plus a contribuit cumpana cu drumul surpat, unde trecerea chiar a fost la super limita, la mm. Exista si riscul sa se surpe mai mult din cauza greutatii etc. Dar a trecut cu bine.
Totul pe fondul incalcarii regulii de aur in offroad: nu pleci singur :) Daca erau macar 2 persoane, nu mai zic 2 masini, era alta atmosfera :)
Asa, cand stii ca orice gresala poate sa insemne blocaj sau daune urate, ai alta incarcare si abordare a situatiei :)
Oricum, fiind vorba de un jurnal de bord si deci, despre masina, reiau: tanc, precizie, control, respect :)
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #59 on: October 13, 2021, 19:32:36 PM »
Faptul ca ai fost singur probabil a contribuit la "stresul" traseului. Oricum felicitări pt curaj. Eu nu ies singur nici pe traseele cunoscute.
Ai grija sa nu dai de gustul off road ca parca vad ca numai din astea o sa citim pe aici.
Dezavantajul pe care īl au este ca mașina probabil e lunga. Avantajul cuplul mare la turații joase.