Isuzu D-Max 2021
Subaru club Romania

Isuzu D-Max 2021

dan_b

  • 1319
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #180 on: February 02, 2024, 20:21:53 PM »


« Last Edit: February 02, 2024, 22:06:58 PM by dan_b »
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1319
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #181 on: March 14, 2024, 19:29:27 PM »
Iar a intrat mizeria de auto braking in seara asta, dar sa zicem ca inteleg, era haos in trafic si o vita cretina care se pregatea sa traverseze peste linie dubla continua, pe jos, de lene sa mearga la trecerea de pietoni.
In tot haosul, franam, deja, evident. claxonam maxim, cretina se oprise pe axul drumului, dar tot mi-au intrat toate franele posibile blana, 0 absolut, aduna tot prin masina, injurat fara repetitie, cadere nervoasa, tot tacamul.
Nu e normal, orice-ar zice normele lu' peste, nu e normal, e opusul lui normal, e periculos cu draci.
Mai normal era sa nu mai existe dobitoci prosesori de permise pe strazi, nu sa handicapam masinile din cauza ca unii sunt prea prosti pt llumea actuala.
Scriu sub efectul nevrvilor, recunoscc. Cand ai stres in trafic sa eviti toti prostii, iti mai lipseste doar mizeria de auto franare, sa iti dea alte panici de accidente tip carambol.
Niciun raspuns de la Isuzu Ro, nicio intrebare de la ei, niciun feedback nici referitor la mizeria de vasco cuplaj care face ca toti dracii...

In fine, exista si o parte buna in toate astea, masina este extrem de stabila in rest, inclusiv in conditiile astea, controlabila, sigura. Daca nu iti zboara ceva prin masina de la frane....
O masina aproape perfecta, dar dotata cu o mizerie de auto franare si un vasco cuplaj pe care nu vrea nimeni sa il repare sau inlocuiasca cu ceva care merge dracului normal.
Nici AK nu au prikmit raspuns de la reprezentanta / importator referitor la problema asta care, ce sa vezi, e prezenta in continuare si pe alte masini noi...

ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1319
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #182 on: March 21, 2024, 14:10:25 PM »
Ori gainatzu' nu mai e ce era, ori vopseaua de pe Isuzu e super rezistenta.
Sters N gainatzi de pe masina, fara urme ramase pe vopsea/lac. E adevarat ca de obicei nici nu las prea mult timp sa treaca, dar la alte marci era dauna si dupa o juma de zi...

Fiind cald afara, nu mai aud nici vascocuplaju', nu a mai intrat nici auto braking-ul, deci masina este din nou perfecta.
In continuare merg cu anvelopele de iarna, din cauza de vreme bipolara, dar surpriza e ca sunt super aderente, inclusiv pe ud, as zice net peste cele de vara, AT-urile de la Dunlop. O sa ma gandesc ceva daca le mai pun vara asta sau trec pe altele... Pe teren sunt bune, dar pe sosea tot alunecau la ud sau temperaturi mai scazute, deci usor riscant.

Uleiul, ca tot s-a discutat pe aici de uleiuri, l-am verificat pentru prima oara de cand am masina asta si e pe la jumatate. Nu stiu cat era la revizie, in carte arata ca si cum la jumatate e de fapt nivelul perfect. Are oricum senzori si parasenzori, anunta daca se apropie de low level, nu a fost cazul niciodata, e relaxare totala si pe partea asta.

Alte parti bune - masina merge si se simte pe coclauri ca in prima zi, nu zdrangane nimic, totul zen.
Consumul de AdBlue pare in continuare in ritmul lui, completez undeva la 11k-12k de km, deci si aici ramane constanta situatia. Ajuta si drumurile mai lungute fara semafoare, avand cumva mix oras cu periferie zilnic.

« Last Edit: March 21, 2024, 14:11:48 PM by dan_b »
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1319
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #183 on: April 14, 2024, 15:32:15 PM »
Desi nu prea sunt folosite in Romania sau Europa in general, las o observatie despre Dunlop Grandtrek AT25, anvelopele de vara cu care a venit masina. Am masurat uzura anvelopelor dupa deja 3 sezoane intregi si asta al 4-lea in curs, pare ca s-au tocit 3 mm uniform.
Iar semnul de uzura este cumva la jumatate sub nivelul actual, deci din punctul asta de vedere sunt ok.
Cu aderenta pe asfalt ud si la temperaturi mai reci sunt ceva probleme. Uneori si pe uscat, la viraje stranse scartaie serios.
Pe forestier nu am ajuns cu ele sezonul asta, inca.
Altfel, in continuare silentioase si economice vs cele de iarna. Diferenta de consum este de 1-1.5 l/100.

« Last Edit: April 15, 2024, 11:08:48 AM by dan_b »
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1319
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #184 on: June 03, 2024, 12:19:30 PM »
Update anvelope - desi dau semne de uzura cum am mentionat mai sus, am reusit sa fac si un drum de offroad lejer, asezonat si cu o portiune mai dificila spre foarte dificila, unde comportamentul lor a fost excelent, au fost neasteptat de stabile.
Pe asfalt uscat, pe serpentine si giratorii cum sunt cele de pe DN1A scartaie ca la drift, deci sunt la limita cu aderenta pe asfalt.

Am urcat o panta de vreo 40 de grade, care la partea de final era cu pamant destul de framantat/afanat, dar au avut tractiune.
De asemenea 90% din parcurs a fost pe drum de piatra, cu bolovani si piatra sparta.
Si ca sa fie senzatia si verificarea completa (asta nu era de bifat, dar asa e la plimbarile in offroad), am coborat pe toboganul de la Tabla Butii, care sus era uscat si frumos, iar cum am intrat in padure mai jos, evident a inceput sa fie partial ud si semi noroios, iar coboratul pe langa sleauri a devenit o provocare imensa - aici anvelopele au fost super stabile, uimitor de stabile, imi venea sa le ofer un detailing dupa ce am ajuns jos, la pasul Boncuta :)
Clar nu mai e de incercat toboganul daca nu se intervine pe el cu ceva reparatii, s-au adancit enorm santurile de la forjari de Patrol si altele cu roti de 35-37 si s-au format pe alocuri niste gropane pe masura...
Pentru masini de genul, e ok. In rest, nu.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1319
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #185 on: June 03, 2024, 16:59:38 PM »


« Last Edit: June 03, 2024, 17:53:56 PM by dan_b »
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

NicNic

  • 211
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #186 on: June 03, 2024, 23:39:14 PM »
[...]
Clar nu mai e de incercat toboganul daca nu se intervine pe el cu ceva reparatii, s-au adancit enorm santurile de la forjari de Patrol si altele cu roti de 35-37 si s-au format pe alocuri niste gropane pe masura...
Pentru masini de genul, e ok. In rest, nu.

Multam de info.

Din cate am auzit, la inceput de august se reface drumul din Boncuta pana sus (aka toboganul), inainte de evenimentul privind comemorarea luptelor de la Tabla Buţii.
Deci, mai e putin de asteptat...
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!

  Visi - un SH 2009 diesel

dan_b

  • 1319
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #187 on: June 04, 2024, 19:37:12 PM »
Ar fi bine, daca s-ar repara... Este o zona superba si am vazut multi pasionati de offroad care respecta traseul si natura, de cate ori am trecut prin zona. Nu prea vezi gunoaie si nici abateri de la traseu.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1319
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #188 on: June 20, 2024, 22:29:58 PM »
Azi am facut revizia de 75.000 km.
Aceeasi experienta de calitate, alaturi de oamenii de la Auto Kino.
Desi subdimensionati, din cauza de perioada concediilor, au fost super disponibili si atenti la toate detaliile si chichitele, de la revizie pana la altele. Multumiri!

Drumul in sine, frumos dimineata, lejer, 2h40, iar la intoarcere, super prost inspirat sa revin tot pe DN1, unde initial aveam un estimat de 3h, iar la Predeal s-a actualizat waze'ul si in final am facut 5h... cinci ore.... din care trei ore am stat pe loc.
No further comment.
Nota pt mine: nu mai revin pe DN1 nici daca am antemergator. Am zis.
« Last Edit: June 20, 2024, 22:38:26 PM by dan_b »
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1319
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #189 on: August 21, 2024, 20:41:01 PM »
Asa arata anvelopele de vara Dunlop Grandtrek AT25, dupa 3 veri si jumatate de utilizare 80% asfalt...
Detaliile se vad cu zoom.
Aderenta scazuta pe asfalt, mai ales umed, scartaie la viraje ca la drift, la fel la un demaraj mai sustinut, desi TC este activat, normal.
Si-au pierdut foarte multe din proprietatile initiale.



ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #190 on: August 21, 2024, 21:33:22 PM »
Cati km? Daca exista interes, pun si eu poze maine cu niste Cooper Att care au cam 60k, montate pe un Duster

dan_b

  • 1319
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #191 on: August 21, 2024, 21:45:11 PM »
Nu stiu cati km ar fi, poate aproximativ 50k, chiar nu am notat cat au mers cele de vara si cat cele de iarna...
Am un total de 79K acum, au fost 4 ierni la mijloc (pe iarna merg cam 4 luni lejer cu cele dedicate), iar cele de vara au rulat 3 veri jumatate pana acum...
Problema nu e ca s-ar fi tocit, ci ca au imbatranit, sunt crapate, au micro fisuri sau chiar fisuri mai serioase. Arata ca si cum ar avea 10 ani... Cand dai cu mana pe canturile sau lateralele crampoanelor simti cum agata crapaturile, cum se faramiteaza... Imi imaginez ca se macina la franare sau pe macadam, efectiv.
« Last Edit: August 29, 2024, 15:04:02 PM by dan_b »
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1319
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #192 on: August 29, 2024, 15:09:23 PM »
Am comandat azi alte anvelope, dupa ce am vazut ca incep sa se desprinda bucati din cele actuale...
Problema e ca vin abia intr-o saptamana cele noi, sper sa nu se destrame de tot astea intre timp.
Am ales Yokohama Geolandar AT G015, sa vad daca le tin si pe timp de iarna, in functie de cum va fi vremea.... Anterior le-am testat pe Forester, dar doar pe timpul verii, am fost foarte multumit, dupa cum am mai povestit.
Am si anvelopele de iarna in continuare, crampoanele sunt intacte, doar ca devenisera usor taricele, insa iarna trecuta au fost exceptionale. De vazut daca le pun si iarna asta.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1319
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #193 on: September 01, 2024, 14:48:50 PM »
Cati km? Daca exista interes, pun si eu poze maine cu niste Cooper Att care au cam 60k, montate pe un Duster
Poti pune poze, daca ai. Pentru mine este interesant de vazut cum se comporta alta marca vs astea.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1319
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #194 on: September 01, 2024, 14:52:39 PM »
Bateria pare ca da semne de epuizare. E normal, dupa doar 3 ani jumate? E o problema generica la masinile cu start/stop? Sau o fi o anomalie pe undeva? Consumatori aiurea, cu motorul oprit, nu stiu sa am. A inceput sa invarta greu / mai lung la prima pornire a zilei sau dupa stationari de mai multe ore. Nu afiseaza nimic pe bord cand porneste greu, desi are martori pt baterie si invlusiv pt bateria din cheie (la aia afiseaza low battery din timp, ca sa nu te trezesti brusc ca nu mai ai).
Bornele sunt curate,
LE: nici sistemul start/stop nu mai intra de cand a inceput sa invarta greu la primele porniri, afisand pictograma cu bateria - adica bateria necesita incarcare si nu intra start-stopul. Asa afisa si inainte dupa ce se activa mai mult timp la un semafor mai lung, dar acum, de cateva zile, nu a mai intrat deloc, apare mereu simbolul bateriei. Deci nici nu se incarca cine stie ce in drumurile facute in mod normal, care nu dureaza ca medie mai mult de 40 minute.
« Last Edit: September 02, 2024, 08:57:06 AM by dan_b »
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1319
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #195 on: September 02, 2024, 12:08:55 PM »
Am facut ceva research pe forumuri si site-uri din tarile cu mai mult stat-stop decat la noi si concluziile, frustrante pt mine, ar fi ca: da, start-stop face mai mult rau decat bine, in general doar rau pt masina, iar pt mediu ceva bine insignifiant raportat la masa de masini in desfasurare la mometul si locul respectiv, pt minutul ala cat sta el activ.
Coroborat cu faptul ca masina are si transmisie automata, face ca bateria sa se incarce mai putin, mai prost, chiar daca eu parcurg zilnic o medie de 60 km dus-intors, dar care in minute nu inseamna mai mult de juma de ora dus, jumatate intors.
Asadar, concluziile ar fi start-stop afecteaza prematur bateria masinii, face rau si motorului, tot cu uzura aiurea, ungere etc.
O sa incerc pe urmatoarele plimbari sa merg si pe manual, sa tin motorul intr-o turatie mai normala decat o face modul D, pe automata, sa vedem daca se incarca bateria, se desfunda si filtrele, injectoarele si capata si 50 cp in plus :)
Din cand in cand alimentez cu motorina premium, in speranta ca ce scrie pe etichtele alea se intampla macar intr-o mica masura si curata injectoarele.
Declar inchis subiectul si o sa intreb la AK ce spera sa nu ii intreb si o sa le reprosez ce spera sa nu le reprosez :)
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #196 on: September 02, 2024, 14:10:22 PM »
O baterie se descarcă cel mai mult la pornire. Electromotorul ala manca ceva curent.
Eu merg cu el dezactivat permanent. Ca nu imi plătește ue reparatiile la mașină.

dan_b

  • 1319
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #197 on: September 02, 2024, 15:03:27 PM »
O baterie se descarcă cel mai mult la pornire. Electromotorul ala manca ceva curent.
Eu merg cu el dezactivat permanent. Ca nu imi plătește ue reparatiile la mașină.
Da, la concluzia asta am ajuns si eu. O sa il dezactivez pe viitor, chit ca nu il foloseam foarte des oricum, il lasam sa opreasca motorul doar la semafoarele lungi, deci 2-3 ori pe zi... Pt ca Isuzu are un sistem cu activare la pedala de frana - daca apesi mai tare intra start-stop, altfel nu. De acumi nu il mai folosesc deloc.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

dan_b

  • 1319
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #198 on: September 06, 2024, 21:17:31 PM »
Au venit anvelopele, le-am instalat pe masina, superbe, silentioase, confortabile si discrete. Zic discrete pentru ca nu par asa "de teren" la prima vedere, dar daca te uiti atent, observi ca au peste 1 cm de crampoane si idem spatiu intre acestea, pe alocuri.
Le-am avut pe Subaru, le-am recomandat si altora, ma bucur ca le-am ales si acum.
Odo: vreo 80k si un pic, o sa le las si pe iarna, sa vedem cum se comporta. Le am si pe cele de iarna dedicate, le-as pune doar ca sa le pastrez mai mult pentru vara pe noile Yokohama, dar mai vedem.

« Last Edit: September 06, 2024, 21:23:03 PM by dan_b »
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

NicNic

  • 211
Re: Isuzu D-Max 2021
« Reply #199 on: September 07, 2024, 22:40:40 PM »
Sa le folosesti mult si bine!

Si eu am pus G015 pe una dintre masinile mele. Pe cealalta am Grabber AT3.

Dupa vreo 20k rulaj cu G015 si vreo 40k cu Grabber AT3, pot sa spun ca Yokohama sunt mai silentioase (rulaj pe asfalt neted).
Altfel, AT3 e mai ok.

Deja AT3 sunt spre limita de utilizare si ma gandeam sa le inlocuiesc tot cu G015, din cauza pretului...
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!

  Visi - un SH 2009 diesel