Pentru inceput, vreau sa-i multumesc lui marr, el m-a imbolnavit cu XVul lui si asa am ajuns si eu subarist.
Masina a ajuns la mine de 2 zile, inca mai am de butonat serios pana ii dau de cap, asa ca deocamdata nu pot spune foarte multe. Pe scurt, Subaru XV e-boxer 2.0 AT, 150CP (+16 electric), echipare style (a doua din 3). Am ajuns la ea dupa ce am cautat o masina cu garda mare pt. un offroad usor ocazional (are 22 cm), dimensiuni mici ca sa fie acceptabila si in oras si comfort decent pt. familie. La inceput au fost in carti Duster si Vitara dar apoi m-am decis sa trec o clasa mai sus. Am luat masina de test drive de la Twin Motors - Cluj cu 3000 km. Ii multumesc si dlui Tudor care mi-a suportat emotiile si intrebarile
Primele impresii: se conduce al naibii de usor; este exceptional de stabila in curbe si la viraje, am facut noaptea Tihuta si Mestecanis pe zapada si un inceput de viscol, parca le-as fi facut in gluma. Acceleratia nu e sa te bage in scaun, dar te cam fura viteza, cel putin pe mine care am venit de pe manuala - nu o "aud". Eram adept cutie manuala dar mi-am dat seama ca am gresit, este f usor de condus CVTul. Camera de marsarier e foarte faina, rezolutie mare. Dar totusi ma enerveaza lipsa senzorilor de parcare, ma gandesc ca puteau sa puna asa ceva pe ea, nu e chiar masina de buget redus. Softul de pe bord imi place la nebunie, e foarte usor de folosit si raspunde repede la comenzi. Integrare cu Android auto/apple carplay.
Sunt multe de spus dar inca mai citesc manualul sa vad ce butoane trebuie sa apas si ce NU trebuie. Doamna mea inca nu s-a urcat in masina, deci nu am cum sa aflu prea multe despre comfortul pasagerilor, dar ochiometric pare foarte OK. O sa aflu verdictul mai incolo. Masina are in momentul asta 3400 km, consumul mediu e de 10.4% dar probabil ca a fost frecata doar prin oras. Acuma ca a intrat pe labutele mele ma astept sa scada simtitor avand in vedere ca eu conduc mai batraneste.