Bugeye WRX STi JDM Spec
Subaru club Romania

Bugeye WRX STi JDM Spec

Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #40 on: October 19, 2021, 08:14:44 AM »
exact ce trebuie :) blocatoare de flow de aer pe radiator si generator de boost leaks ...

Acuma ... stiu ce zici de bov... dar este priceless sunetu :)))))
Detoate , STI sa fie

Muttley

  • 5177
Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #41 on: October 19, 2021, 08:35:08 AM »
Ai deja cel mai fain catback posibil, ceva Fujitsubo. De ce il schimbi?
Si vezi ca ce ai pe masina e dintr-o bucata, gen nu poti schimba doar finala. Si pentru piata de Japonia fiind, e mai scurt decat la toate celelalte versiuni. Blitzu' ala e luat special pentru JDM? Daca nu, fie sudura, fie adaptorul de la donut la flat mai lung, fie alt downpipe, fie nu il folosesti.
WRX SW 2002

Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #42 on: October 19, 2021, 10:45:47 AM »
Hai ca tot urmaresc si nu pot sa ma abtin sa nu zic eu.. a asteptat o groaza:)) ca a luat de japonia ... cred ca vrea mai multa bubuiala in viata lui
Detoate , STI sa fie

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #43 on: October 19, 2021, 11:01:41 AM »
Sper că nu are copii. Eu de asta am vândut wrx-ul. Nu puteam sa mai merg cu el. Iar cu silencer nu puteam sta.

Apropo, daca vrei să îl folosești, vezi că șurubul original se desface foarte ușor. Eu așa am pierdut primul silencer și a trebuit sa fac altul pe care îl prindeam cu două rânduri de piulițe.

georgeg

  • *
  • 90
  • IMPREZA STI JDM
Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #44 on: October 19, 2021, 12:47:15 PM »
exact ce trebuie :) blocatoare de flow de aer pe radiator si generator de boost leaks ...

Am zis ca tot vine iarna sa nu mai pun carton la radiator :D
BOV-ul l-am luat pentru sunetul specific clar.

@Muttley : ai dreptate ca e fujitsubo cea de pe masina, insa e complet muta, in afara de relanti rece unde auzi ce masina e, altfel e foarte cuminte. Simt ca se poate mai mult, sa vedem ce face blitz-ul. Care blitz oricum are si baffle la nevoie, daca e prea mare scandalul zilnic.
De comandat am luat jdm da, cu poze inainte la ce e pe masina, tocmai ca sa vina ce trebuie. Cea actuala e din 2 piese dupa catalizator, nu una. La fel este si blitz-ul, am pozat doar finala.

@MihaiFlorescu : te referi cred la silencer-ul din interior, nu? Am vazut si eu ca e prins doar cu o piulita, o sa ma asigur ca nu se pierde, vreau sa il am totusi daca e prea mare scandalul. Desi folosind masina doar de fun, weekend etc nu cred ca va fi cazul de deranj.
Oricum ar fi, revin cu impresii obiective.  :)

georgeg

  • *
  • 90
  • IMPREZA STI JDM
Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #45 on: November 03, 2021, 16:16:59 PM »
Se lucreaza intens, au fost destule piese adunate, de la distributie completa(RCM+curea Cosworth intarita), pompa apa Aisin, pompa ulei(RCM 11mm), pickup pipe ulei(SubiPerformance), ambreiaj complet(Extreme Clutch), etc. etc.
Motorul e deja la loc, totul functioneaza corect, nu au fost depistate probleme de genul fisuri conducte sau tevi, suruburi blocate, sau alte nebunii de genul.
Revin cu partea a doua cand se incheie munca la trenul de rulare, directie si evacuare.

« Last Edit: December 24, 2021, 15:09:36 PM by georgeg »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #46 on: November 03, 2021, 18:22:38 PM »
Pare cunoscut garajul :) Spor la treaba!
« Last Edit: November 03, 2021, 18:23:31 PM by MihaiFlorescu »

georgeg

  • *
  • 90
  • IMPREZA STI JDM
Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #47 on: November 11, 2021, 23:52:13 PM »
Da da, mihai  s-a apucat de nebuniile lui, pune ceasuri, leaga sonde, umbla la butoane...


El continua munca, eu tot astept sa termine, nu de alta, dar vine iarna si imi lipseste jucaria.  >:D

Muttley

  • 5177
Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #48 on: November 12, 2021, 00:47:49 AM »
Cum sa dai ceasurile JDM cu vitezometru pana la 180km/h pe ceasuri EDM, e blasfemie...  ;D
Mai ales ca motorul tau chiar e capabil de 8krpm, dar cu transmisia ta nu ajungi la 260 la ora decat in limitare, ceea ce ar fi cel putin horror.

Iar gauge podul de pe ceasuri e cam uratel, la cat ai investit in volan. Exista unul de la SMY mult mai prezentabil, gasesti poze detaliate in topicul meu.

Ceasul de temperatura apa de sus nu-ti indica corect.
« Last Edit: November 12, 2021, 00:52:19 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #49 on: November 12, 2021, 08:46:03 AM »
raspund eu ... suportu de ceasuri din pacate nu vine cel mai ideal, am discutat asta , insa la momentu asta era in stoc si ne ajuta la ce aveam noi nevoie .
Ceasurile oem le pastreaza , poa sa fie el capabil de 8k , dar turbina gafaie dupa 7 k :)) si daca nu ma insel cu transmisia jdm am mers eu peste 260 :)) se poate :)) bine .. alt motor alte avioane
« Last Edit: November 12, 2021, 08:46:59 AM by Mihaistan »
Detoate , STI sa fie

georgeg

  • *
  • 90
  • IMPREZA STI JDM
Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #50 on: November 13, 2021, 00:56:28 AM »
Cum sa dai ceasurile JDM cu vitezometru pana la 180km/h pe ceasuri EDM, e blasfemie...  ;D
Mai ales ca motorul tau chiar e capabil de 8krpm, dar cu transmisia ta nu ajungi la 260 la ora decat in limitare, ceea ce ar fi cel putin horror.

Iar gauge podul de pe ceasuri e cam uratel, la cat ai investit in volan. Exista unul de la SMY mult mai prezentabil, gasesti poze detaliate in topicul meu.

Ceasul de temperatura apa de sus nu-ti indica corect.

Pai nu dau jdm pe edm, ci doar le inlocuiesc, cele jdm raman “pe stoc”.
Daca ar fi dupa mine ceasurile pe gustul meu arata cam asa: turometru de jdm si vitezometru de edm. Dar pot trai in oricare din variante. Pot sa turez masina pana la 8k rpm chiar daca ceasul imi indica deja ca a intrat pe rosu, la fel cum nu am pus ceasuri cu 260 ca sa vad cum “ia tot bordul”…

Varianta de gauge pod de la smy o stiu, nu imi place, nu doresc suprapunerea nici macar partiala cu cadranele originale, ceea ce in cazul smy mi se pare ca se intampla. Varianta actuala a fost de compromis, de moment, fara sa scot guri de ventiltie sau sa gauresc montantul A inutil dar sa pot avea totusi cele doua ceasuri instalate si accesibile la observatie.

Ceasul de temp apa de la defi e mostenit inert, nu am descoperit inca ce are. Imi doresc sa il pot repune in functiune, am mai scris, din pacate nu misca deloc, nici initializare, nici nu coboara acul, chiar si deconectat de la sursa tot acolo ramane indicatorul. Nu imi place sa am chestii nefunctionale prin masina, oricat de mici/neimportante ar fi.

georgeg

  • *
  • 90
  • IMPREZA STI JDM
Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #51 on: November 16, 2021, 23:13:42 PM »
Hai ca tot urmaresc si nu pot sa ma abtin sa nu zic eu.. a asteptat o groaza:)) ca a luat de japonia ... cred ca vrea mai multa bubuiala in viata lui

Sa vina bubuiala  >:D -> https://youtu.be/CgzszdW7gCE

Intre timp, pana mai sunt gata mici detalii tehnice, mihai a mai lucrat si la alte chestii marunte precum montat la loc faruri ce au fost reconditionate atat cat s-a putut, datorita sticlelor matuite, si apoi a montat si goarnele hella. Farurile se vede si in poze cum au iesit, per total eu zic ca e mult mai bine, vedem si pe timp de noapte ce s-a schimbat ca vizibilitate.

Goarnele hella aveam in plan sa le montam stanga-dreapta de emblema din grila insa n-a fost posibil din cauza conductei de la racitorul de servo(daca am retinut bine) asa ca provizioriu au fost montate ambele in partea stanga a masinii, pana la gasirea unei solutii mai bune.

Comandat azi si anvelopele de iarna, abia astept sa fie masina gata si sa ma pot bucura iar de ea.

georgeg

  • *
  • 90
  • IMPREZA STI JDM
Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #52 on: December 13, 2021, 18:15:19 PM »
in sfarsit  8)

Masina a revenit de ceva vreme la mine, merge foarte bine, e flamanda, e naravasa, e asa cum stiti prea multi dintre voi cum sunt masinile astea.
Intre timp, pana ajung minunatele jante de peste mari si tari aka turul europei din italia via uk pana in romania, masina a fost la un atelier de PDR care a facut efectiv minuni, scotand tot ce inseamna indoituri mai mici sau mai mari din caroserie, fara a afecta catusi de putin vopseaua. Jos palaria, recomand cu caldura Florin de la FaraIndoiala, de fiecare data cand plec de la el nu am cuvinte destule de lauda.
Mai departe, dupa pdr a intrat la cosmetica si protectie, lacul si vopseaua fiind destul de contaminate dar in stare buna, deh, varsta isi spune cuvantul si nu iarta pe nimeni. Poza de mai jos este un before, voi reveni cu poze detaliate cand iese din atelier.


Apropo, ca tot vine iarna, daca este cineva care doreste sa scape de niste arcuri stock de sti bug/blob, fie vanzare fie schimb cu unele sport de pe masina mea, sunt interesat. Sau daca auziti/stiti pe undeva, dati va rog de stire.

Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #53 on: December 16, 2021, 13:17:43 PM »
Confirm ca arata bine rau cu eleron ! dabea astept sa o vad cu noile jante  O0
Detoate , STI sa fie

georgeg

  • *
  • 90
  • IMPREZA STI JDM
Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #54 on: December 24, 2021, 14:48:37 PM »
Am spus ca revin cu feedback dupa detailing, iata si rezultatul. Nu stiu cat se vede in poze, in realitate, cu masina curata, pot spune ca sunt impresionat de cum se prezinta vopseaua, iar odata cu aplicarea protectiei ceramice lacul a capatat si o rezistenta crescuta la zgarieturi fine. Inca o data, super treaba facuta de DubDetailing, ca de fiecare data, servicii de calitate!


Despre jantele noi, inca le astept, ieri am primit confirmarea ca sunt deja ajunse in tara, daca n-a fost sa fie sub bradul de Craciun, macar pana de Anul Nou poate apar. Intre timp, o iesire corespunzatoare la zapada, acolo unde se simte cel mai in elementul ei.


L.E. in urma diverselor upgrade-uri, daca are cineva nevoie, am de vanzare urmatoarele piese: volan momo standard de sti in 4 spite, caseta de directie de wrx lhd, eleron de wrx impreuna cu capac de portbagaj, controller DEFI Genome impreuna cu cablu de alimentare.
Cine vrea/are nevoie, dati un semn, sunt dispus sa eliberez repede spatiul din garaj.
« Last Edit: December 24, 2021, 15:04:06 PM by georgeg »

Muttley

  • 5177
Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #55 on: December 24, 2021, 16:50:01 PM »
Dar ce caseta i-ai pus in loc?
WRX SW 2002

georgeg

  • *
  • 90
  • IMPREZA STI JDM
Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #56 on: December 24, 2021, 17:15:38 PM »
Dar ce caseta i-ai pus in loc?

Bugeye STI lhd.

georgeg

  • *
  • 90
  • IMPREZA STI JDM
Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #57 on: December 29, 2021, 20:59:57 PM »
Winter setup...75% done.

   

Zic 75% pentru ca am reusit, partial, sa montez arcuri stock in locuri celor scurte cu care a venit masina. Am ales astfel incat vreau sa evit sa ajung eventual material de tiktok pentru ca nu razbate subaru o biata zapada, ramanand pe burta pe undeva. Garda la sol cu arcurile rs-r  era destul de joasa, arata foarte bine insa pentru iarna nu era ceva de dorit.
So, am comandat arcuri kyb fata/spate insa doar fata s-a potrivit, spatele nu se potriveste la dimensiunea arcului pe taler, arcul cumparat fiind mai mic in diametru decat talerul. Asa ca am montat doar fata momentan, masina s-a inaltat simtitor, asa cum doream. Acum mai ramane sa rezolv problema spatelui, din pacate se gasesc arcuri pentru bug sti foarte greu spre deloc. Cele cumparate am inteles ca sunt pentru blob, deci ori le pot vinde vreunui coleg ce are nevoie, fie le dau retur, am timp de gandire pana dupa sarbatori.
Daca stiti pe cineva care are arcuri de bug sti, standard, sunt dispus sa cumpar, dati un semn va rog.

Iar la capitolul roti/anvelope in sfarsit pot spune ca masina arata asa cum imi doream, rotile umplu bine golul de sub aripa, iar anvelopa noua se simte imediat chiar si doar pe carosabil uscat/ud, fara zapada. Astept acum si zapada, sa vedem cum stam.


Muttley

  • 5177
Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #58 on: December 29, 2021, 21:11:29 PM »
S-ar putea sa-ti trebuiasca flanse de amortizor spate de blob, revizia de reper.
Alea oricum se schimba dupa 20 de ani.

Urate roti!
WRX SW 2002

georgeg

  • *
  • 90
  • IMPREZA STI JDM
Re: Bugeye WRX STi JDM Spec
« Reply #59 on: December 29, 2021, 21:19:51 PM »
S-ar putea sa-ti trebuiasca flanse de amortizor spate de blob, revizia de reper.
Alea oricum se schimba dupa 20 de ani.

Urate roti!

Vrei sa zici ca e posibil sa rezolv schimband flansele spate cu unele de blob si astfel sa se potriveasca arcurile actuale?
Rotile da...urate cu spume, le dau la schimb cu table de 15 daca are careva.