Salutare.
Ma confrunt cu urmatoarea manifestare a masinii. In principiu este vorba de functionarea ne-uniforma a motorului la apasarea pedalei de acceleratie. De exemplu:
1. Cand pornesc motorul rece, acesta intai se tureaza pe la 1500 rpm. Daca dupa pornire ating usor pedala, turatia scade la 1000-1100. Daca nu o ating, scade incet pe parcursul a 1-2 minute catre 1000 si apoi catre 750.
2. La pornirea de pe loc, atunci cand trebuie accelerat usor in acelasi timp cu ridicarea piciorului de pe ambreiaj, daca accelerez pe la 1300-1500 rpm, pornirea este lina dar accelerarea ulterioara usor ingreunata. Daca in schimb, accelerez pana la 1000-1100, motorul are o usoara ezitare, dar dupa aceea, accelerarea este ferma.
3. In mers, pe autostrada de exemplu, in treapta a 5-a, constant 110-120 km/h. Trebuie sa reduc viteza, fara schimbarea treptei si o las usor in decelerare, pana pe la 80-90 km/h. La reintoarcerea la viteza anterioara, accelerarea e in hopuri, cu zvacnituri usoare.
Daca, in acelasi scenariu am pilotul automat pornit, accelerarea este lina si ferma.
S-a mai confruntat cineva cu aceste simptome? Any ideas?