Salutare,
A ajuns in regula la Iasi masina
.
Prima chestie rezolvata functionalitatea ceasurilor presiune/temp, din pricina unei sigurante arse. Vad ca ceasul de presiune are fluctuatii la apasarea franei / pornirea farurilor, asa ca voi face wire strap mai serios pt (-) de la motor la caroserie si de la motor la baterie sa vad daca scap de aceste fluctuatii.
Va urma un schimb de ulei si filtre iar saptamanile viitoare o vopsire a plasticului prizei de aer capota (in functie de timpul liber, masina fiind folosita la deplasarile mele prin tara).
Cu siguranta va primi si o retapitare scaun sofer si volan, pielea fiind de mult trecuta de prima tinerete si o verificare a mecanismului de reglare unghi sezut, partea stanga nefiind functionala.
Voi incerca sa adaug ceva poze pe masura ce povestea continua.
LE: planuri pt o grila J1010SC100U7 si o evacuare axleback INOX sunt in vedere.