Am gasit ulei OE (High Torque) pentru CVT oil flush la un pret mai bun, nu ma zgarceam in mod special, insa avand in vedere si costurile cu revizia de 60 care se vor adauga schimbului de ulei din cutie, sper sa nu sar de mia de euro cu totul.
Daca pentru Blue Foreste am promis ca voi tine un jurnal cu detalii despre costurile reparatiilor si reviziilor, la Black Foreste o sa pun detaliile tehnice si atat. Poate doar pretul final / revizie sau reparatie.
In alta ordine de idei, am facut deja peste 1000 km cu XT ul si am observat unele diferentele intre cele doua generatii.
M-am obisnuit cu CVT ul, cu 2 pedale, cu o mare parte dintre gizmo-uri pe care SH nu le are. Puterea este ... diferita. Am senzatia ca SH are cai cu picioare groase, iar SJ are cai cu picioare lungi ... somehow.
Am gasit niste suruburi cu capetele ruginite deja dupa 3 ani in compartimentul motor la SJ, chestiune care NU s-a intamplat inca la SH dupa 10 ani, sper sa imi aduc aminte sa revin cu poze.
La volan inca ma simt mai bine in SH.
S-or mai fi, o sa le scriu aici.