Salutare,
De trei zile sunt proprietarul unui Subaru Forester, din 2008, cu un motor aspirat de 2L (2.0 X). Nu are si nu a avut GPL niciodata, fosta proprietara o avut-o de noua, din 2008, si are caiet de service complet, la zi. Masina este ingrijita si are zgarieturi normale celor 140.000 de km pe care i-a parcurs pana acum. Nu prea stiu ce dotari s-au pus pe aceste masini, dar a mea are trapa, oglinzi rabatabile electric, pilot automat si... cam atat. Cutia de viteze este una manuala.
Am vrut o masina care sa fie practica si cu care sa pot merge oriunde si asa am ajuns la Forester. Despre marca Subaru nu stiu prea multe, cand mi-am facut cont pe forum a trebuit sa raspund la intrebarea "Ce contine emblema Subaru? Pasari, stele sau diamante?" si nu am stiut sa raspund fara sa caut pe Google.
Inca nu i-am scos numere pe numele meu, asa ca voi reveni cu poze in zilele ce urmeaza.
Pana atunci, o prima impresie: masina esta galagioasa comparativ cu nemtoaicele diesel pe care le-am mai avut. Se aud zgomote din portbagaj si de la trapa, iar la viteze mari suierat din dreptul geamurilor. Inca nu stiu cat consuma, dar tinand cont ca e benzina ma astept la un consum mediu de 10-12 litri la suta de kilometri.
Voi merge la un service in zilele ce urmeaza, pentru o verificare suplimentara si pentru urmatoarele nelamuriri la care poate imi puteti raspunde si voi. Mentionez ca e prima masina pe benzina pe care o conduc si prima cu un motor aspirat.
1. La pornirea la rece (0-5 grade), motorul ramane turat pe la 1500 de rotatii/minut. Trebuie sa apas eu scurt acceleratia ca sa isi (mai) revina. E normal?
2. Cu pedala la fund, se aude un suierat de aspiratie, ca la masinile sport. Nu e deranjant deloc si nu se aude prea tare. E normal?
3. Destul de des masina nu trage liniar intre 2000 si 4000 de rotatii/minut, mi se pare ca e si mai zgomotoasa, ca si cum ar fi toba usor sparta pe undeva. A mai avut cineva o problema asemanatoare?
4. La ce service sa merg in Bucuresti?