In ultima perioada am tot stat cu ochii pe display-ul care indica modul de functionare al motorului si nivelul de incarcare al bateriei. Pare ca functioneaza ok, sau cel putin cum imi imaginez eu ca functioneaza un hybrid: iau piciorul de pe acceleratie-incepe sa incarce bateria, in functie de modul de accelerare-doar electric, doar termic sau combinat. Inca nu mi-am dat exact seama in functie de ce parametri motorul functioneaza doar ca generator. Cateodata, la semafor sau in stationare cu masina in mode drive, am observat ca atunci cand mai sunt 2 linii la baterie, incepe incarcarea, turatia crescand la +1000 rpm. Cand accelerez are un moment cand pare ca opreste motorul si-l reporneste imediat. Nu am putut corela acest mod de funcionare decat cu faptul ca masina e in drive si mai raman 2 linii la baterie. In alte cazuri, cu masina tot in drive, dar in stationare, baterie e golita complet.
Cel mai probabil consumul in repaos se datoreaza climei pornite.
Oricum nu credeam ca temperatura exterioara poate influenta atat de mult modul de functioanare al masinii. De cand temperatura a crescut, perioada in care masina merge doar electric a crescut foarte mult.