Dupa o tura de 1500km prin fosta Mesopotamie, un pic peste 5000km de la ultimul schimb de ulei, am completat 0.5l (nu stiu inca daca ars sau pierdut pe la retur turbo sau garnitura capac supape in ideea in care ceva inca supureaza ulei pe downpipe).
Preponderent autostrada 120-150kmh, AC mereu, destul de incarcata, consum mediu 10.8, benzina de 97 numai de la Shell.
In urma cu 1000de km, am sesizat iar o usoara lipsa de putere pentru 1 secunda in sarcina, de 2-3 ori in 400-500km.
Reset de baterie si curatat debitmetru - problem solved, insa nu imi prea place chestia asta. Ultima data l-am curatat acum 6-7k km.
Cu ocazia asta, am schimbat prefixul, are acum 201.500km. Ma gandesc in curand sa schimb distributia si cu ocazia asta, sunt in dubii daca sa umblu si la garniturile de chiuloasa. Niciun simptom pana acum, si cu toate ca sunt de parere ca daca un lucru merge bine e mai bine sa il lasi sa mearga, imi e frica de surprize prin cine stie ce zona rupt de civilizatie si semnal la telefon.