Dupa ce am dat jos turbo am constatat ca am acces facil la colierul de jos al furtunului de retur ulei; cumva cu mana bagata pe sub scutul de sub turbo (asta cu DP demontat). La remontare, voi monta prima data colierul de jos (ma gandesc serios sa pun colier cu surub, la cum vad lucrurile acolo, as avea acces mai usor cu o tubulara lunga de 8 sa strang colierul pe furtun, decat cu clestele sa mut colierul ala de sarma sus-jos. Acum ca am invatat drumul, cu turbina montata va trebui sa fac asta in blind; in teorie, va merge.
Totodata ambele banjo bolturi de la feed pipe sunt imbibate in ulei iar return pipe-ul este deja intarit; deci saibe noi, furtun + coliere noi.
M-am tot sucit si rasucit cu privire la Turbo Inlet si am renuntat sa il folosesc pe ala vechi, cu toate ca arata chiar foarte bine. Comparand si cantarind, am comandat un furtun PSR din Australia. Considerabil mai ieftin decat Samco, Mishimoto sau Perrin si un pic mai scump decat chinezariile de pe ebay; as zice ca am facut un compromis bun.
Am decis sa nu mai grabesc, am timp vreo saptamana sa curat totul in asteptarea pachetelor.
@Muttley, termo izolatul DP-ului e o intreaga saga. Cu tabla de Inconel in mana, nu am reusit sa gasesc pe nimeni in Bucuresti cu spot welding care sa il poata suda, la TIG nu merge; asa ca i-am dat retur.
Dupa multe telefoane, am vorbit cu un tip care face asa ceva, ThermoPerformance pe Facebook; imi place ce am vazut acolo.
Foloseste o vata ceramica de 8-12mm pe care o imbraca in tabla de inox. A cerut 100euro sa imbrace jumatate de DP si 150euro sa imbrace turbo. Voi face doar DP-ul. Mi-am zis ca poate in viitor schimb si turbo, parca nu are rost sa investesc atat intr-un TD04.
Totodata, am mai gasit asta, insa cine sa-l sudeze?!
Sau sa sudez o gramada de prezoane subtiri prin care sa trec scutul si apoi sa vin cu piulite..dar ma zgarie pe retina..
https://fmic.eu/197867-inconel-fmic-pro-heat-shield-for-welding-with-ceramic-mat-for-turbo-downpipe-fmicpro-inc-c-50-60.html