Day 2 & 3:
Optimist, treaba merge repede si bine
Am dat jos fetele de usi, bara fata, protectiile impact fata-spate si apoi am curatat temeinic, pregatind terenul pentru ceara de cavitati.
Intre timp, am observat in interiorul pasajului rotii spate dreapta ceva "rugina de suprafata". Mno, mi'am zis sa curatam caria sa lasam tabla curata, cat sa dureze?!
Un pic mai mult decat am estimat. Si mai adanc. Si mai mare.
h
Am ajuns la tabla curata, pus petec si tratat tinand degetele incrucisate ca pe acolo rugina nu va mai ajunge.
A doua zi, curatat toata caroseria de praf, degresat si pregatit pentru UBS Strong No.1 Unterbodenschutz.
Am incalzit solutia la bain-marie si totul a mers peste asteptari. "Smoala" are consistenta unei unturi foarte grase pe caroserie.
O lasam cateva zile si apoi trecem la aplicarea 2000 Rostschutz-Fett prin toate orificiile gasite, lonjeroane, praguri, usi, portbagaj, capota, etc.