Saptamana trecuta, am reusit sa montez EBCS-ul si cu ocazia asta, am bagat furtun siliconic de 3mm peste tot, si uite asa, am scapat de grija reductiilor rupte. Totodata, incerc sa prelungesc aspectul original al volanului: vopsit si dat cu ceva leather protector; teoretic, tratat anual, cica va tine mult.


Printr-o minune, azi mi-am permis aroganta sa imi petrec jumatate de zi in garaj. Asa ca am schimbat toate uleiurile si filtrele:
06.02.2024
209.000km
Ulei Motor + filtru (Yacco Galaxie 5w40 + filtru OE)
Ulei Cutie + filtru (Yacco ATF X + filtru OE)
Ulei Diff Fata (Amsoil Severe Gear 75w90)
Ulei Diff Spate (Amsoil Severe Gear 75w90)

Cu ocazia asta, am pus si sorbul + baffle plate Killer B.
Am sperat ca sunt eu mai norocos si reusesc sa dau jos baia fara sa ma ating de headers si implicit scuturile termice originale; nu a fost sa fie. Suruburile de la tablele alea de protectie termica au iesit intregi cu torta;
Nu am simtit cum au trecut 2 ore cat am curatat baia de ulei luna bec si toate ramasitele de silicon vechi de pe bloc.



In momentul asta, pana nu raman fara compresie..nu as mai da scutul jos decat pentru schimb de ulei.