Una buna si una proasta..
Cred ca am rezolvat cu air leak'ul: insistat cu spray pe injectoarele 1 si 3 si cu OBD Reader'ul conectat si observat ca spray de frana la baza injectorului 1 face ca motorul sa se inece plus corectiile aferente. Am ridicat deci rampa, dat jos injectoarele, verificat si constatat ca O ringurile si garniturile ambelor injectoare arata excelent, insa injectorul 1 nu era aliniat precum injectorul 3, adica cu acea catare pe mijlocul mufei.
Am dat cu wd40 pe garnituri, pus totul la loc in pozitia corespunzatoare si consumat 3/4 dintr'un tub de spray in zona aia fara a mai reproduce defectul. As zice deci in proportie de 90% ca problema asta este rezolvata. Mai testez luni, seara tarziu sau dimineata devreme, pe racoare.
In alta ordine de idei, in timp ce lucram sub capota, am auzit un parait suspect in spatele masinii..insa nu suficient de tare incat sa ma determine sa merg sa verific; insa dupa ce am terminat treaba, am verificat portbagajul si surpriza:
Tot parchez masina acolo de mult timp fara probleme, terenul un pic inclinat insa nu as zice ca suficient incat sa torsioneze caroseria intr'atat incat sa ajung la geamuri sparte. Efectiv am bufnit in ras..no comment.
Caut geam usa portbagaj
LE: are oare legatura cu faptul ca am folie pe geam si in ultimele luni a tot batut soarele in spatele masinii dupa'masa? Cumva corelat de povestile cu trape crapate dupa ce a fost aplicata folie..