Da, peretele bulei era opac.
Am gasit niste becuri Philips la reducere de la 150 la 100 Lei. Acum vedem cat o sa tina. Problema este ca sunt 4300K (adica un pic spre galben). Alea de pe masina erau cel putin 6000K. Am zis ca schimb si eu doar unul, dar se pare ca trebuie sa il schimb si pe celalalt.
Ca operatie a fost destul de simplu. Eu am dat jos si bateria ca sa vad cu ochii mei, ce fac pe acolo. Se poate si fara.
Maine o sa il schimb si pe cel de pe dreapta, ca acum am unul de 6000 K si unul de 4300K...
Se desurubeaza capacul, se roteste soclul, care este infipt in bec, un sfert spre stanga, dupa care se indeparteaza cu grija (se poate indeparta fara a deconecta firul de masa care conecteaza soclul de corpul farului). Dupa aceea se apuca siguranta de metal din partea de jos (care tine becul la locul lui) cu doua degete si se strange dupa care se trage. Odata desfacuta siguranta, se scoate becul prin tragere. Becul nu intra acolo decat intr-un singur fel, deci la montaj trebuie avut grija sa fie cu indentatiile in sus. Becul nou se manevreaza doar de partea de plastic, NU se atinge partea de sticla.